Jump to content

Matijaa

Korisnik
  • Broj objava

    2
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Nismo dobili nikakvu uplatnicu, supruga u tramvaju nije dobila nikakav papir, nije došla uplatnica ni sa potvrdom o počinjenom prekršaju, niti sa potvrdom da ne prihvaćaju žalbu. Hvala na odgovoru. Ništa onda ne preostaje nego da čekamo. Što nam je činiti u slučaju da prihvate našu žalbu na prekršajni nalog? Želimo zadovoljštinu zbog izgubljenog vremena i živaca.
  2. Molim za pomoć... Moja supruga je u 6.mj.2014.godine zaprimila Potvrdu o počinjenom prekršaju poslanu od strane Komunalnog redara, u kojoj je navedeno da u 10.mj.2013.godine, kao putnik u tramvaju na zahtjev ovlaštene osobe prijevoznika, nije predočila ispravnu voznu kartu radi kontrole. Nakon što je ušla u tramvaj, uredno je poništila svoju vrijednosnu pretplatnu kartu. Nakon što je Kontroloru predočila svoju Vrijednosnu kartu, uvjeravao ju je da karta NIJE VAŽEĆA, jer je on blokirao aparat za naplatu prije nego što ju je poništila, što uopće naravno nije istina. Otišli smo u ZET i izvadili smo Ispis o validacijama karte (koji je ispisan na 20-ak A4 stranica jer uredno plaća svaku vožnju), gdje je točno vidljivo da je ona poništila kartu (što se naravno ne bi vidjelo da je aparat za karte bio blokiran). Skupili smo sve papire, uredno napisali prigovor i odnijeli u Gradski ured. Jedna gospođa je zaprimila papire i stavila žig na njih. Od tad je prošlo 2 mjeseca, da bi prekjučer poštom došao odgovor od jedne jedine rečenice : Ne možemo uvažiti Vaš prigovor i ukoliko ne platite kaznu bit će podnešena prekršajna prijava. Ostali smo šokirani. Izgubili smo na ovo nekoliko dana, izostajali s posla kako bi nas slali danima od vrata do vrata dok nismo sve uspjeli saznati i skupiti sve papire. Imamo dokaz od strane ZET-a da je karta uredno plaćena. Imam osjećaj da oni to rade namjerno...ovog ima samo kod nas. Molim Vas savjet.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija