Jump to content

Spartak

Korisnik
  • Broj objava

    5
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Hipotetski... Ukoliko bih htio homologirati svoje ručno izrađeno vozilo, na što bih trebao paziti tokom gradnje (koje točke bi trebao zadovoljavati, svjetla, sigurnosni pojasevi, čvrstoća karoserije...), koliko bi me novčano koštala homologacija, koliko bi vremenski trajala, i jeli moguće da "privatnik" homologira svoje vozilo, svoj dizajn, bez ikakvih prodajnih ambicija ni mogućnosti. Hvala.
  2. Pozdrav! Kakve su sankcije, ukoliko se ne pristupi srednjoškolskim nacionalnim ispitima? Opravdanje nepostojeće. Zahvaljujem.
  3. Ukoliko je auto u inozemstvu poklonjen, kako se on tretira pri uvozu? Koje poreze se mora platiti?
  4. Cijena netto (dakle bez Njemačkog poreza) u EU bi bila oko 20000eur. U hrvatskoj vozilo bi bilo registrirano na obrt (dakle pretpostavljam, PDV nije obavezno platiti). Vidim da su cijene trošarina abnormalno visoke. Na osnovu čega se izračunava netto cijena trošarina. Priloženog računa ili nezavisnih tablica? I dali je moguće "izmjeniti" netto cijenu, a da ostajem "u legali". Koja su još davanja državi prisutna? Hvala.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija