Jump to content

urica

Korisnik
  • Broj objava

    2
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Napisala sam prigovor, sve sam detalje navela, a oni odgovaraju da nisam imala istaknutu parkirnu kartu (iako sam napisala da automat nije primao novac) i da u trenutku pregleda nisam imala uplaćenu kartu sms-om (moja se nova poruka taman mimoilazila s njihovom). To što nisu prihvaćali moju poruku i što sam platila dnevnu kartu ponovnim slanjem, njih izgleda ne zanima. Nevjerojatno mi je da neka firm može uvjetovati da MORAŠ imati mobitel da bi platio račun.
  2. Parkirala sam auto kod Paromlina u 6 ujutro. Htjela sam ubaciti novac u automat kako bih dobila parkirnu dnevnu kartu, automat ne radi. Poslala sam poruku mobitelom, VIP odgovara da je poruka poslana. Od Zagreb- parking nema odgovora. Krećem na put autobusom, zaspim. Probudim se u 8 i ponovo šaljem poruku. Od Zagrebparkinga dobijem obavijest da sam uplatila dnevnu kartu. Vraćam se navečer u Zagreb i nađem kaznu koja je izdana u trenutku kada sam slala drugi put poruku. Zanima me jesam li dužna platiti kaznu budući da sam u 6 ujutro na sve načine pokušavala platiti parkiranje a Zagrebparking mi to nije omogućavao. Osim toga ja sam uplatila dnevnu kartu i time obavila svoju dužnost, pa mislim da mi ne mogu opet naplaćivati dnevnu kartu (kako oni zovu svoju kaznu). Dakle, ja sam njima platila uslugu, a oni mi žele drugi put naplatiti istu uslugu. Što ako se parkiram u 6 i ŽELIM platiti, a oni ne prihvaćaju jer automate uključuju tek u 7, a ja npr. u 7 nisam u mogućnosti platiti mobitelom (ne posjedujem mobitel, mobitel se ispraznio, upravo je započela moja operacija i slično...)?
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija