Jump to content

ivan001zg

Korisnik
  • Broj objava

    5
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Dobiveno je rješenje o odbijanju zahtjeva za za obiteljskom mirovinom koji je pokrenula majka preminulog Hr branitelja. U obrazloženju se kaže da su prihodi majke u trenutku smrti sina iznosili 718,91 Kn dok je cenzus prihoda za ostvarenje i prestanak prava na obitelj. mirovinu iznosi 672,90 Kn (računali su ga: aktualna vrijednost mirovine = 67,97 × 15 godina x polazni faktor = 1,0 x mirov.faktor =1,0). Da li postoji mogučnost žalbe i na što bi se moglo žaliti ? Neizmjerno bi cijenio hitne odgovore budući je rok za žalbu još 2 dana. Lp, ivan
  2. Da se nadovežem, da li obavezno prije podnošenja kandidature imenovati svoje predstavnike u izbornom odboru?
  3. Poštovani, Dali je negdje nedvosmislno uvjetovano da je za kandidaturu za članstvo u Nadzornom odboru prestvnika radnika, neophodo da taj kandidt prije toga imenuje svoga prdstavika i zamjenika u izborni odbor. Naime sada mi se uskračuje kandidtura iz razaloga što ranije nisam imenovao svoje članove u izborni odbor. Odluka o provođenju izbora kaže "Kandidatura za člana može se podnijeti u roku od pet radnih dana (još traje) i nigdje u toj odluci nije rečno da kandaturu mogu podnijeti samo kandidati koji su ranije imenovali svoje članove u izborni odbor. U ranijoj odluci pak kažu daje kandidat dužan imenovati svog člana i zamjenika u izborni odbor. Molio bi Vas hitno mišljenje,do sutra je moguče dati prijavu. Unaprijed zahvaljujem
  4. Bio sam danas kod JB i tražio uvid u spis. Bili ste u prvu! JB tvrdi da je rješenje o ovrsi dostavljano 2 puta te je nakon toga oglašeno na oglasnu ploču te time postalo pravomoćno. Ja sam u potpunosti siguran da obavijesti o prispijeću pošiljke nisam dobivao. Mogao bi razumjeti da se je obavijest jednom zagubila, ali dvaput? A oglasna ploča je samo forme radi, tko uopće to tamo gleda? Ne znam zašto su me zaposlenici osiguranja dovodili u zabludu tijekom cijele prepiske od početka ovog mjeseca, a pravomoćno rješenje su dobili od JB negdje u 2. Ili 3. Mj. I time je rješenje o ovrsi postalo pravomoćno, bez mogućnosti da na isto uložim prigovor. Rješenje je doneseno temeljem po meni krivotvorenog računa, kojeg je osiguravatelj naknadnim dofakturiranjem izradio. I dalje mi ne ide u glavu kako se može kupiti usluga po jednoj cijeni, te nakon što je ta usluga već konzumirana, prodavatelj usluge poveća cijenu iste za duplo, te na kraju svega provede ovrhu i blokira račune !! Molim Vas da li imam kakvih pravnih mogućnosti?
  5. Poštovani, U 6mj. 2013. ugovorio sam obvezno auto osiguranje na koje sam dobio bonus-popust od 50% na koje sam imao pravo prema od mene tada traženoj i dostavljenoj dokumentaciji (njihov zastupnik mi je na osnovu te dokumentacije odredio bonus od 50% te smo ugovorili iznos od 1.569,79 Kn - znači potpisao sam policu i kupio sam uslugu po toj cijeni). U 8.mj/2014. nakon potpunog konzumiranja ove usluge (završilo osiguranje) stiže mi od odvjetničkog ureda opomena pred utuženje kojom mi se prijeti da će se pokrenuti ovrha ako ne platim dodatnih 1.509,78 Kn. Budući sam u potpunosti uplatio ugovoreni iznos od 1.569,79 Kn, ne uplačujem ovaj dodatni iznos I čekam da se oko istoga pokrene postupak. U međuvremenu sam u prepisci s djelatnicima ove osiguravateljske kuće, gdje oni tvrde da trebam dostaviti određeni dodatni dokument (radi se o kupoprodajnom ugovoru od prošlog auta a koji od mene u trenutku ugovaranja nije tražen, dostavljen im je ugovor o posredovanju u prodaji koji sam sklopio s posrednikom u prodaji). Ja tvrdim da smo ugovorili uslugu po toj cijeni I da je ne mislim plaćati duplo, da uslugu po duploj cijeni ne bi ni kupio od njih te da za eventualne propuste njihovih djelatnika koji nisu prilikom ugovaranja ishodili svu potrebnu dokumentaciju od mene ne mislim sam snositi krivicu I troškove. Pišem mailove djelatnicima osiguranja u kojima izražavam zabrinutost da mi ne dođe nenajavljena ovrha a time i blokade svih računa (ako si u dopuštenom minusu ovi s FINE te odmah zablokirraju pa dok ne izađeš iz minusa I ovi se ne naplate živi od zraka). Djelatnici osiguranja me smiruju te kažu da ću prije izvršenja ovrhe dobiti rješenje na koje ću imati pravo na prigovor – OK rekoh. No događa se upravo ono što sam se pribojavao, FINA me je blokirala, bez da sam dobio rješenje o ovrsi a time i pravo prigovora na isto. Nikakvo pravo kao građanin nemaš! Osiguranje samoinicijativno dofakturira policu, iz istoga napravi tzv. vjerodostojnu ispravu te provede ovrhu a ti kao druga strana spora nemaš pravo nigdje reći da ta njihova “vjerodostojna isprava” na temelju koje me je FINA blokirala I nije vjerodostojna. Bio u FINA-I jučer, ovi prebacuju na osiguranje I kažu da se s njima dogovorima, a što ću do tada jesti ja I moja obitelj, zrak? Očajan sam! Osnovno pitanje, kako je moguče da se provodi ovrha bez rješenja o ovrsi i mogučnosti da kao građanin imaš pravo prigovora na isto, budući smatraš da nisi dužan platiti uslugu duplo više nego u iznosu koji si ugovorio s davateljem usluga?
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija