Jump to content

MiMi71

Korisnik
  • Broj objava

    7
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Stigao konačno nekakav odgovor od HTa: Poštovani, nakon Vašeg dopisa u vezi s izmještanjem elektroničke komunikacijske infrastrukture (EKI), obaviještavamo vas kako smo od kolega iz nadležne tehničke službe zatražili požurnicu po prijavljenom tehničkom procesu. Naime, odrada izmještanja nije samo u domeni Hrvatskog Telekoma d.d. jer je kod ovakvih procesa nakon provjere dokumentacije i izvida terena potrebno tražiti dodatne dozvole i suglasnosti kao i izradu projekta što sve utječe na krajnji rok. Sve dodatne informacije vezane uz sami proces odrade, dobit ćete od nadležne tehničke službe kojoj je zadatak zadužen, stoga Vas molimo za razumijevanje. S poštovanjem. Vaš Hrvatski Telekom E-mail: izmjestanje.privatni@t.ht.hr Naravno da ću imati razumijevanja, no moje jedino pitanje natrag njima bilo je kada će to biti jer za postavljanje nije trebalo nikakve suglasnosti ni projekta!!!! Nitko nije bivše vlasnike ništa pitao. Ali neme mi druge nego čekati😌
  2. Hvala! sve sam to poslala još 25.01.2024. Zahtjev , izvode katastra, slike i tako šaljem svaki tjedan no nikakvog odgovora osim :vaš zahtjev je zaprimljen i bit će proslijeđen nadležnima ! ali strpljen spašen valjda tu mora biti😊
  3. Pozdrav, mi smo kupili kuću prije 6 mjeseci i kablovi HTa idu preko dvorišta. (Istra) Prošli vlasnici nisu dali nikakvu suglasnost ni pravoslužnost za to nego su se kablovi samo pojavili prije 2 godine. Oni nisu živjeli u kući. Mi sada tu živimo i zbog radova po dvorištu tražila sam izmještanje tih kablova jer smetaju , 25.01.2024. Bio je jedan čovjek iz HTa i pogledao kao ok vidjet ćemo no od tada nitko ništa. Ne bi mi bio problem čekati ali dolazi bager u dvorište i dizalica. Ima li netko kakav dobar savjet? Hvala
  4. Nisam stigla prije , no korišten je post #14 od 29.04.2015. (http://www.legalis.hr/forum/showthread.php/80022-European-business-number-prijevara?p=680739&viewfull=1#post680739). Odvjetnik je po tome radio. Nažalost prekasno sam vidjela ovu stranicu jer sam već platila. Vjerojatno su me i zato pustili. Oni idu po principu app Sretno!
  5. Dragi svi, problem riješen. ja sam nažalost prošle godine u ovo vrijeme platila , ali sam u 12. mjesecu, uz pomoć informacija sa ove stranice angažirala odvjetnika i prije nekih tri tjedna stigao mi je odgovor: Iako se očekivano EB Number ograđuje od svih naših prigovora, žele imati „zadovoljne klijente“ pa „iznimno“ pristaju na raskid ugovora nakon samo jedne godine. Eto tako da znate ima kraja. Više mi naravno neće pasti napamet ne čitati mala sitna slova:azdaja: PS. novi račun nije stigao (nadam se da i neće)
  6. Zahvaljujem na odgovoru i na informacijama, korisno. Kontaktirala sam neki dan odvjetnika pa ćemo vidjeti.
  7. Pozdrav svima, moram priznati da sam ja totalno nasjela i platila!!!! Još u veljači!!! S obzirom da će mi vjerojatno doći ubrzo i slijedeća rata , piše tamo kroz tri godine, moram nešto prije poduzeti. Koma!! Ima li kakvih novih informacija? Savjet?! Unaprijed zahvaljujem.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija