Jump to content

g520

Korisnik
  • Broj objava

    4
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

Nedavni posjetitelji profila

Prikaz nedavnih posjetitelja je isključen i nije prikazan drugim korisnicima.

  1. Dobar dan svima. Moj problem tiče se Zakona o zaštiti potrošača i Zakona o obveznim odnosima,pa molim pomoć. U listopadu 2015. godine kupio sam osobni automobil jednog renomiranog proizvođača kod ovlaštenog koncesionara. Automobil je kupljen nov, ja sam prvi vlasnik i pod garancijom je do listopada 2017. godine, znači ukupno dvije godine. Dva dana nakon što sam preuzeo automobil pojavio se prvi kvar, a do danas je popis kvarova samo rastao. Neću ulaziti duboko u prirodu kvarova, jer nije ni bitno za ovu raspravu, samo želim reći da su neki kvarovi riješeni, ali ima i onih koji nisu. Ovlašteni servis je svaki put zaprimio auto i svaki je put utvrđen nedostatak, što je potom uneseno u njihov interni sistem; bez obzira je li kvar popravljen ili ne. Jedan od problema prijavljen je ovlaštenom servisu još 10.11.2016., što znači da su prošla ukupno dva mjeseca od moje prijave kvara. Ovlašteni je servis auto tada zaprimio i utvrdili su da postoji problem. Greška je evidentirana u sustavu i od tada do danas nije ostvaren apsolutno nikakav napredak po pitanju istog. Auto je u voznom stanju i ja ga od tada koristim, ali materijalni nedostatak postoji i to su priznali ovlašteni servis, zastupnik proizvođača u RH, ali i sam proizvođač. U međuvremenu me ovlašteni zastupnik u RH obavijestio (imam pismeni dokaz) da nema riješenje za gore navedeni problem, te da čeka daljnje upute proizvođača tog dijela. Također, u garancijskoj knjižici koju sam dobio s automobilom, piše da se proizvođač obvezuje popraviti kvar u roku od 45 dana. Kao što sam rekao ranije, prošlo je već preko 60 dana i problem nije riješen. Mene zanima imam li pravo tražiti od prodavača (zastupnika) novi automobil? PS U društvu za zaštitu potrošača mi je rečeno da će mi najvjerojatnije trebati sudski vještak koji bi potvrdio da postoji materijalni nedostatak; ali s obzirom da je sam proizvođač priznao (imam pismeni dokaz) da nedostatak postoji i da ga oni trebaju ukloniti, ali do daljnjega ne znaju kako, po mojoj logici sudski vještak mi ne treba.
  2. Puno hvala na odgovoru. Ima li netko jos kakav savjet?
  3. Dobar dan, prateći forum primjetio sam da se jako dobro razumijete u zakone, pa Vas molim da mi pomognete. Otvorio sam novu temu "Korištenje dash kamere u automobilu" gdje sam sve objasnio i zanima me jesam li ja prekršio zakon snimajući zvuk i video? Unaprijed Vam se zahvaljujem na odgovoru.

  4. Poštovani, U automobilu na vjetrobranskom staklu imam montiranu kameru koja snima sve što se događa ispred automobila, a snima također i zvuk. Prije nekoliko sam dana kroz otvoren prozor dobio više uvreda i prijetnji od ženske osobe, i naravno i zvuk i video su ostali zabilježeni na kameri. Ta osoba je govorila iz svog automobila, a oboje smo bili na cesti. Sada me zanima je li ja smijem prijaviti tu osobu Policiji i kao dokaz priložiti navedenu snimku? Znači je li legalno snimati zvuk i video kamerom iz automobila na javnom prostoru i mogu li to priložiti kao dokaz? Unaprijed hvala PS Upoznat sam sa zakonom koji govori o neovlaštenom snimanju zvuka, ali s obzirom da je ovo bilo na javnom prostoru, dosta glasno izrečeno i nije bilo snimljeno s ciljem da se nekoga izblati, ne znam kako će Policija to tumačiti.
  5. Dobar dan, imam pitanje vezano uz video nadzor kuće. Kupio sam wifi security kameru i postavio sam ju na kuću. Snimam prednji dio dvorišta jer imam problema sa susjedima, sad da ne objašnjavam jer je duga priča... Također na pročelju kuće sam stavio upozorenje "Ovaj objekt je pod video nadzorom" (pločica je postavljena na vidljivom mjestu). Sad me zanima jesam li obavezan napraviti elaborat o kojem sam imao prilike čitati na ovom forumu ili sam sve svoje dužnosti koje propisuje zakon obavio stavljanjem pločice upozorenja? Napominjem još jednom da moja kamera snima samo moje dvorište. Hvala unaprijed
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija