Jump to content

zveki32

Korisnik
  • Broj objava

    2
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Poštovani, Molim za pomoć. Ukratko - prošao sam kroz crveno na semaforu koji je reguliran složenijim semaforskim sustavom, odnosno koji uključuje detektore (senzore za vozila), a koji nisu odreagirali na moje vozilo. Min 5 min. sam čekao, zeleno svjetlo se nije palilo, i kad sam se uvjerio da svojom radnjom ne mogu ugrozit druge sudionike u prometu (nije bilo nigdje nikog), odlučio sam se za prolazak. Policajci su vidjeli samo prolazak kroz crveno, koji sam im i potvrdio, a nisu se mogli uvjeriti u neispravnost senzora u tom trenutku. U obaveznom prekršajnom nalogu me se tereti da sam počinio prekršaj iz članka 59 stavka 1 točke 1, kažnjiv po članku 59 stavku 5. 2000 kn + 3 mjeseca bez vozačke pitanje glasi: S obzirom da Zakon o sigurnosti prometa na cestama pretpostavlja sankcije za prolazak kroz crveno svjetlo samo u članku 59 temeljem kojeg se sankcionira vozač koji (uopće ?) ne zaustavi svoje vozilo na znak crvenog svjetla, da li je, pravno gledano, legitimno sankcionirati vozača koji je zaustavio svoje vozilo na znak crvenog svjetla, ali je nakon određenog vremena iz nekog razloga, kao što je npr. neispravna semaforska signalizacija u smislu stalnog crvenog svjetla na semaforu, poduzeo radnju prolaska kroz crveno svjetlo? U Zakonu nije predviđena takva situacija, pa ju guraju i izjednačuju po pitanju sankcija u istu grupu kao i prolazak kroz crveno bez ikakvog zaustavljanja. Službeni odgovor MUP-a je da je taj članak Zakona dovoljan pravni osnov za sankciju, a stav Ministarstva pravosuđa da se obratim s tim pitanjem MUP-u, jer su oni nadležni za tumačenje Zakona o sigurnosti prometa na cestama. Kome se u ovoj državi mogu obratiti, a da zna razmišljati logički, i da neće lopticu prebaciti na nekog drugog?
×
×
  • Napravi novi...