Jump to content

sara101

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Da li ste obavijestili i kontaktirali pošiljatelja da još niste zaprimili robu,dakle da robu niste odbili,već da još nije dostavljena? jeste li upitali i upozorili DHL službu,kada se već pozivaju na svoje zastupstvo, da vam istječe reklamacijski rok i što s time?No međutim,rok reklamacije ne bi smio teći od dana otpreme robe naručitelju,već od dana primitka robe. ukoliko su vam zaista obećali dostavu u roku od 7 dana,trebalo bi poništiti kupovinu s razloga prekoračenja roka obećane dostave,mislim da je to vaše diskrecijsko pravo ako roba nije uručena u predviđenom vremenu,naravno ukoliko nije odbijena biti zaprimljena,i to je to.Onda nemate više problema sa dostavom,a roba će se vratiti pošiljatelju. Međutim ukoliko robu doista trebate,na što oni i računaju,onda za sve upite pokušajte zvati direktno carinarnicu gdje roba stoji,i što sami možete osobno obaviti po tom pitanju. Ono što DHL radi jest dostava papirologije carinarnici,te skladištenje robe do carinjenja,na koju naplaćuje ležarinu. Tako da ovog puta vama je naplaćeno samo 125kn,što se čak presumira dobrim,obzirom na vrijednost robe,dok su neki forumaši ranijih godina pisali da im je na 120kn vrijednosti,naplaćivano čak od 200-300 kn manipulativnih troškova,znači veće sume od same vrijednosti zaprimljene robe. Inače ono što možete jest preuzeti od njih papire,i predati ih špediteru,ili čak sami sve obaviti,ukoliko se može,ali ćete morati platiti trošak ležarine,što biste opet došli na isto ili čak i gore,jer čest je slučaj naplate preko 150kn
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija