Jump to content

Emux

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. U pitanju je prometna nezgoda u kojoj nastale troškove (na osobnom automobilu) podmiruje osiguranje krivca prometne nezgode. Pri izvidu štete, procijenitelj osiguravajuće kuće je upisao POPRAVLJANJE VRATA MALO i ne želi dopuniti izvid (tj. promijeniti), a ja želim nova vrata. Nisam još uložio prigovor i tražio dopunu izvida. Pošto sam negdje čitao da su oni dužni snositi troškove vraćanja automobila u prvobitno stanje, pitanja glase: 1. Da li su vrata sa 1-2 kg gita istovjetna vratima koja nisu ni G od gita imala na sebi prije prometne nezgode? 2. Kolike su mi šanse da putem suda naplatim cijenu novih ORIGINALNIH vrata koja bih stavio kod ovlaštenog servisera i na sudu predočio račun? Napominjem da mi nitko ne želi jamčiti kako debeli slojevi gita neće kroz skorije vrijeme uzrokovati pucanje boje. Mehaničari koji imaju ugovor s dotičnim osiguranjem misle da su vrata teško popravljiva (čitaj: nemoguće ih je vratiti u prvobitno stanje) i da bih trebao staviti nova, ali se ne usude osiguranju ispostaviti račun s novim vratima (jer će imati problema oko isplate). 3. Iznos koji mi nudi osiguranje nagodbom je 4x manji od iznosa koji su prognozirali mehaničari koje sam posjetio. Da li bi po vašem mišljenju bilo suludo pokretati privatnu tužbu protiv osiguravajućeg društva, tj. koje su mi šanse na sudu uz dobrog odvjetnika naplatiti "vraćanje automobila u prvobitno stanje"? 4. Automobil je privatni, ali se tretira i kao službeni (jer se koristi u te svrhe). Postoji valjana dokumentacija i to nije sporno. Osoba koja koristi automobil (moja supruga) je onemogućena u obavljanju posla (ni to nije sporno), a čak joj prijeti i otkaz (jer je automobil uvijet za posao koji obavlja).Zna li tko kolika je naknada za dane koje je taj automobil proveo na popravku i tko dobiva odštetu - tvrtka ili osoba koja privatni automobil koristi u službene svrhe? Hvala!!!
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija