Jump to content

atomic95

Korisnik
  • Broj objava

    458
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  • Osvojio dana

    2

atomic95 je zadnji put osvojio dan srpanj 4

atomic95 objavljuje sadržaj koji korisnici cijene!

1 pratitelj

O atomic95

  • Rang
    Novak

Nedavni posjetitelji profila

1883 pregleda profila
  1. atomic95

    Porezna inspekcija

    Vama će ponajprije tržišna inspekcija ili inspekcija rada u posjet. Kako je riječ o dućanu, moj savjet vam je da posebno pazite na ispravno označene cijene artikla, pravilno i jasno istaknute popuste i slično. Inspekcija rada bi se mogla pozabaviti sa prijavama radnika na osiguranje i sl. Turistička inspekcija može provjeravati npr. prekoračavate li radno vrijeme koje je istaknuto na poslovnici, ali pretpostavka je da bi oni mogli biti rjeđi gost kod vas. Inspekcije imaju širok djelokrug poslova koje obavljaju, možda vam je najbolje da se konzultirate sa iskusnim kolegama.
  2. Tako vam je u državnoj i javnoj službi sigurno. Privatni sektor regulira interni aktima. To možete slati pojedinačne upite u odnosu na radna mjesta. Pretpostavljam da hep i ostale državne tvrtke imaju ista pravila kao i javni sektor, iako se radi o tvrtkama, a ne javnim službama.
  3. U pravilu se pripravnikom/vježbenikom smatra i osoba koja nema 12 mjeseci iskustva u stupnju stručne spreme za koje se natječe. Barem u državnoj/javnoj službi.
  4. Inače, stručni ispit kao uvjet vam ionako nije prednost kod zapošljavanja, tj. kod zapošljavanja je irelevantan, jedino ga morate položiti u utvrđenom roku kod zaposlenja. Što u prijevodu znači, ako sada imate 6 mjeseci iskustva u stupnju stručne spreme za koje bi se u budućnosti natjecali i steknete još 6 mjeseci kod drugog poslodavca u istom stupnju stručne spreme i ako se na natječaju u službi traži 12 mjeseci iskustva u stupnju stručne spreme za koje je raspisan natječaj, stručni ispit možete polagati u roku utvrđenom u ugovoru o radu. To bude najčešće u takvim slučajevima nekoliko mjeseci nakon rasporeda na radno mjesto, a ne nakon godine dana kao kod pripravnika/vježbenika.
  5. Prebacite vlasništvo automobila na člana obitelji i koristite ga i dalje. P.S nema zapljene prije pravomoćnog ovršnog rješenja.
  6. Podnesi zahtjev pa ćemo vidit! Javi kako je prošlo.
  7. Samo da još dodam neke stvari. Kod zapošljavanja to ide ovako; a) redovni poslovi - privatni sektor - mahom se formalno traži uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak, čak ni to skoro nikad, a izvadak iz KE da ne govorim. b) javni sektor - državno tijelo - uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak, zapreka za zasnivanje radnog odnosa u TDU ; pravomoćna presuda za kazneno djelo koje se progoni po službenoj dužnosti; nakon rehabilitacije - nije zapreka; kad ste zaposleni državni službenik, čak možete biti osuđeni na uvjetnu ili ako vam bude zamjena za opće dobro, ne dobivate otkaz - osim ako nije povreda službene dužnosti, npr. korupcija u obavljanju posla - lokalna samouprava u pravilu se ravna po Zakonu o državnim službenicima - javne službe - čak i manje !; naime - u javnim službama : HZMO, HZZ, HZZO, nema zapreke čak ako ste i pravomoćno osuđeni, a niste rehabilitirani, jer javne službe iako su dio javnog odnosno državnog sektora, primjenjuju opće propise kod zasnivanja radnog odnosa, a formalnu prijavu udovoljava uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak. Izvatke iz kaznene, odnosno prekršajne evidencije, traže jedino CZSS i slične službe, e sad, iskreno nisam gledao zakone, pa nisam upućen kakva je tu situacija oko rehabilitacije koja nastupi kod nekog odgojitelja za ta posebna kaznena djela, je li zapreka unatoč rehabilitaciji - nadam se da je. c) posebne službe u sklopu državnih tijela; SOA, VSOA, MUP itd. - uz gore navedeno - sigurnosna provjera, postoji Zakon o sigurnosnim provjerama, definira jasno čini mi se 3 razine iste, koja je za što, kako se provodi, što se provjerava, opisuje upitnike i tako dalje i tako dalje... d) specifični poslovi poput ovog kojeg forumaš navodi U zaključku; nije mi okej *ako* netko bude pravomoćno oslobođen od prekršaja/kaznenog djela, a pogotovo ako se ne primjenjuje in dubio pro reo u presudama da mu to bude nekakva zapreka kod prolaska sigurnosne provjere bilo koje razine; nije mi okej da u javnim službama se ne primjenjuju pravila iz zakona o državnim službenicima jer između državne i javne službe razlike praktički i *nema* okej mi je da unatoč rehabilitaciji, ovisno o kaznenom djelu kojeg ste nekad počinili, ipak ne možete raditi u nekim službama i okej mi da tome služi sigurnosna provjera da se to utvrdi - poput rada u vrtićima, školama, poslovima sigurnosti itd. Nedopustivo bi bilo da rehabilitirani pedofil opet dođe među djecu. Možda je primjer previše oštar i ekstreman, ali je usporediv onome da višestruko osuđivani pljačkaš dođe u poziciju da čuva banku. Iako rehabilitiran, jasno je da egzistira bojazan da uslijed životnih okolnosti opet dobije ideju za pljačku, a možda baš i na samom poslu ! Zato se i zove - sigurnosna provjera... Nadalje, ne slažem se da jednom osuđivana osoba je zauvijek etiketirana. U zakonu jasno stoji nitko vas ne može pozvati na odgovornost kad nastupi rehabilitacija. Vi niste više osuđivani. Možete se zaposliti u državnom tijelu ili javnoj službi. Možete slobodno prelaziti granicu, možete ponovno učiniti kazneno djelo i kao olakotna okolnost vam će se uzeti činjenica da niste osuđivani. Dakle, niz prilika da svoj život nastavite voditi ispravnim putevima. Sigurnosna provjera je specifična sama po sebi i sasvim je životna situacija u kojoj sudac može pasti na istoj, ako agenti utvrde da se druži sa sumnjivim ljudima. Kako bi on trebao reagirati? Sudac je, ugledan je, obavlja svoj posao dobro drugi niz godina, želi napredovati na viši sud i dođe negativan nalaz - pa razlog može biti banalan, ravno da mu je prvi rođak činitelj kaznenih djela, a njih dvoje su u dobrim odnosima! Isto tako, slažem se da ima puno nedorečenosti, trebalo bi to puno bolje sistematizirati, pomalo je banalno da imamo suce koji padaju sigurnosnu provjeru za viši sud, a neometano rade na aktualnom radnom mjestu... I da, možda nije svo zlo u tome da ne možete radit posao gdje se nosi oružje. Pa što će vam oružje, ima ljepših poslova:)
  8. Dobro, ali vi brkate neke pojmove. Ne možete osuđivanom za kaznena djela sa elementom nasilja dati pištolj. Pogotovo ako je koristio hladno ili vatreno oružje u izvršenju djela. Makar to bilo rehabilitirano. Od tuda i pojam operativno saznanje. Na temelju procjene, utvrđeno je da isti predstavlha rizik. Mislim da nisu dužni ni obrazložiti. Na kraju krajeva, sigurnosnu provjeru možete pasti i bez da ste ikad osuđivani. Pa eto, kako je to pravedno onda? Slažem se da bi taj sistem trebalo urediti, jer ne može ministar unutarnjih poslova biti izuzet provjere, a zaštitaru banke se pretresti život. Daleko od tog da treba urediti, ali daleko od tog da svak ima pravo nositi oružje. Jer nema.
  9. atomic95

    Ročišnik

    Pa koliko uopće ima smisla da stoji online raspored ročišta iz 2015. Da ne govorim ako ste oslobođeni, ili ako je nastupila rehabilitacija, ma i bez toga. Osobni podaci, ovo ono. Ima tu. Slažem se sa G-man oko pojašnjenja, ali kod nas je sve tako kako je. Dakle, koliko vidim, neki pišu imena i prezimena optuženika, a neki ništa. Ova moja tema je otvorena jer mi nije jasno bilo zašto jedan sud ne objavljuje ročišnik. Ne radi to ni danas nakon naputka VSRH. Ne navodi ni inicijale ni nikakve podatke. A neki pišu sve. I što se tiče komunikacije sa sudom, predlažem onu papirnatu. Jer sveti prijemni štambilj vam jamči da odgovor dobiti morate. Elektronička pošta.. Ah, nema smisla dalje. Sretno i javite ishod
  10. Kad spomenete ovaj Zakon, uvijek se sjetim slučaja "bećarac" kako li ga su već mediji nazvali, gdje je po meni sasvim ispravno pravomoćno osuđen autor spornih stihova. Ima zakona, ima propisa, ali često u spoju neznanja oštećenog sa "neimanjem" volje policije, dobijemo jedno veliko ništa. I naravno, ne govorim generalno za sve policajce i uprave, jer i tamo ljudi rade negdje bolje, a negdje manje bolje, što je i životno, ali eto iskustvo me uči da uoči razgovora sa institucijama treba doći pripremljen. Jer iako ponekad će se druga strana zauzeti da vas adekvatno informira i uputi, složit ćete se, toga u našim službama cjelokupno više nema nego ima.
  11. S tim da ako majka traži, ona nesporno ima interes, a Vi biste ga morali dokazivati. Članak 84. ZUP-a objašnjava.
  12. atomic95

    stalkanje

    Ovo je promotrljivo iz nekog životnog aspekta. Ima svakakvih ljudi, s poremećajima. Danas je tehnologija razvijena, on pogleda film i dobije svakakve ideje. Jer te alate koje vidi na filmu, praktički ima i doma. Slažem se, užasna je to situacija, a često takvi likovi kod kojih je problem vjerojatno jedino u nekoj vrsti poremećaja, budu i lako otkriveni, primjećeni. Netko da radi to profesionalno, ne bi bio primjećen, barem manje vjerojatno. Savjet forumašu je policija i opis događaja. Ne brinite za dokazivanje i sl. Sliku koju spominjete ne vidim, ali pretpostavljam da ste slikali osobu. Bit će od koristi. Nije normalno takvo ponašanje. Ako se smatrate ugroženim, reagirajte. Također, imam jedno pitanje, koliko s normalnim graniči ponašanje privatnih detektiva? Oni isto uhode, prate, skrivečki slikivaju, snimaju. Najpoznatiji su slučajevi kada supružnici angažiraju da ulove preljub.
  13. atomic95

    Boraviste

    Razumijem, no zvuči mi nelogično da se ponude događaju u državnoj službi. Ne vjerujem da bi takvo što išlo pismeno. TKU i ostali propisi poprilično su jasni. U ovoj situaciji se čak najbolje obratiti sindikatu za pomoć i savjet ako sami ne znate što činiti.
  14. atomic95

    Boraviste

    P. S Jedino nedjelo u ovom slučaju koje bi forumašica napravila bilo bi da nakon određenog vremena nastavi živjeti u gradu gdje i radi (gdje je imala boravak na koji je pristala radi premještaja), a počne ostvarivati pravo na putni trošak temeljem prijavljenog prebivališta gdje se nalazi njezina kuća, ova od 80 km udaljenosti.
  15. atomic95

    Boraviste

    Ne vjerujem da u državnoj službi postoji mogućnost individualnih dogovora sa službenikom. Primjenjuju se kolektivni ugovor, zor i interni propisi, poput pravilnika o radu. Realno, možeš živjeti gdje hoćeš i dužni su isplatiti taj trošak, ali i ti si dužan stvarno živjeti u tom mjestu. Prema navodima forumašice, njoj netko uvjetuje premještaj ako pristane na boravak u gradu koji je opet udaljen od mjesta njezinog prebivališta. Ona želi na to pristati, osnovano ostvarivati pravo na putni trošak temeljem svog boravišta koje je u gradu gdje dobiva premještaj. Nakon isteka boravišta, ona planira živjeti u mjestu svog stvarnog prebivališta i zanima ju hoće li onda imati pravo na taj putni trošak. Moje mišljenje je da je potrebno dobro proučiti TKO i interne propise ako postoje. I to je sve. Ne znam za slučajeve uvjetovanja na ovakav način kojeg forumašica opisuje, ako sam je dobro shvatio. Ali msilim da sam shvatio njezine namjere. I ne vjerujem da bi takvo nešto morala potpisati. Ipak, da, pazite što radite, neosnovani putni trošak je kazneno djelo gdje jednostavnim guglanjem možete doći do pravomoćnih presuda i to baš u slučaju državnih službenika.
×
×
  • Napravi novi...