Jump to content

mark7

Korisnik
  • Broj objava

    2
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Brine me to što je već prošao rok (kraj srpnja) u kojem bi mi se trebao izvršiti povrat (prema njihovoj Službi za korisnike).
  2. Pozdrav, znači dobio sam za 6. mjesec neopravdano preveliki račun (zaračunali mi nešto što nisam potrošio). Poslao sam pisani prigovor na mail SZK, i dobio sam poziv, a zatim i mail odgovor u kojem priznaju grešku i kažu da će mi do kraja srpnja biti vraćen taj preplaćeni iznos na trajni nalog (račune plaćam trajnim nalogom na kreditnu karticu). Međutim, još uvijek ne vidim u m-bankarstvu da su mi na ikoji način vratili taj iznos. U međuvremenu sam i ponovno kontaktirao SZK, gdje su mi rekli da su oni u sustavu podnijeli zahtjev za povrat, i da me mole za strpljenje. E sad, što još ja mogu sad učiniti? Čekam i dalje još neko vrijeme ili? Koja su mi prava i mogućnosti sada? Inače sam dakle u pretplatničkom odnosu na 24 mjeseca. Mislim, radi se o malom iznosu, ali stvar je principa, ne smiju mi naplatiti nešto što nisam potrošio. Hvala.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija