Kao pravnik koji provodi upravne postupku, često se susrećem sa situacijama u kojima imam upitnike nad glavom.Jedna od takvih je i institut izmjene rješenja, koji ni na koji način nije uređen lex generalisom - Zakonom o upravnom postupku (osim odredbama koje se odnose na postupanje po žalbi, no moja situacija se odnosi na "mirnodobske" uvjete, ne na žalbu), dok određeni lex specialisi (npr Zakon o gradnji) sadrže posebne odredbe o izmjeni rješenja.Konkretno, nedavno smo od resornog ministarstva (tadašnje MDOMSP) dobili uputu o postupanju u slučaju povećanja naknade za sve korisnike kojima je ranije priznato pravo na jedno od prava iz sustava socijalne skrbi. Iz upute proizlazi da smo svi bili dužni donijeti rješenje kojim se mjenja točka ranijeg rješenja (kojim je korisniku priznato pravo) koja se odnosi na visinu naknade koja im pripada. Pritom iz upute ne proizlazi pravni temelj za donošenje takvog rješenja, već samo uputa - napravite tako. Tako je i napravljeno, ali ja volim znati zašto se nešto radi tako kako se radi i koja je pravna osnova za takvo postupanje. Moje mišljenje je da je u takvom slučaju trebalo u postupku preispitivanja prava ukinuti staro rješenje i donijeti novo s novim iznosom naknade.Pa eto, iako su male šanse da se itko na forumu bavi ovime, ako ima netko tko ima iskustva s ovakvim stvarima i voljan je podijeliti svoje mišljenje, bio bi zahvalan.