Jump to content

alegre1911

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

Nedavni posjetitelji profila

Prikaz nedavnih posjetitelja je isključen i nije prikazan drugim korisnicima.

  1. Poštovani, prijateljica i njena obitelj imaju problem te vam prenosim status unuka preminule osobe, ako ikako možete pomoći savjetom puno bi pomogli, hvala. Poštovani, želim izraziti pritužbu na vaš rad prilikom raskidanja ugovora. Naime djed mi je umro i pokušavam s vama raskinuti ugovor koji ste produljili s njim ...valjda mjesec dana prije nego je umro. Prvo su mi u poslovnici rekli da ne mogu raskinuti ugovor bez originalnog smrtnog lista (imam sken ali ne valja očito). Nakon toga zovem vašu korisničku službu koja kaže da mogu poslati e-mail sa skeniranim smrtnim listom i osobnom iskaznicom (pretpostavka od preminulog). Pošaljem dokumentaciju, na što mi odgovarate da raskid ugovora može zatražiti samo platežno odgovorna osoba (ista je preminula) i da pošaljem e-mail s obostranim skenom osobne iskaznice (moje kao podnositelja zahtjeva), zahtjevom za raskid ugovora (koji bi po logici stvari trebao bit sam e-mail) i Smrtni list. Opet zovem vašu podršku gdje mi isti odgovaraju da smrtni list ne bi smio biti stariji od 45 dana (jer pokojnik može uskrsnuti u međuvremenu kao Isus, ne razumijem). Ovo mi je stvarno dignulo živce, ali dobro. Pitao sam vas (putem e-maila) kako mogu dobiti uvid u razgovor temeljem kojeg je ugovor produžen na što ste se u više navrata oglušili. Nakon toga sam vam poslao i svoju obostrano skeniranu osobnu iskaznicu (jer svi imaju skenere, babi na selu je to osnova za rad) jer sam sve ostalo već poslao. Međutim opet dobivam odgovor da moram sve poslati u jednom e-mailu i priložiti potpisani zahtjev za raskid ugovora. Smatram da bi jedna telekomunikacijska firma koja se nalazi u 21. stoljeću trebala postupiti po zahtjevu zaprimljenom putem e-maila te da je zahtjev e-maila kao takav dovoljan s obzirom da je u istom priložena i moja osobna iskaznica. Međutim, eto ponovno sam vam poslao e-mail sa svim traženim dokumentima i sad čekam na odgovor u kojem će te vjerojatno opet tražiti dostavu neke nove dokumentacije te će se pokušaj raskida ugovora odužiti na neodređeno, a vjerojatno će te za to vrijeme slat uredno račune.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija