Da završim temu, možda nekome bude korisno.
Žalio sam se HAKOM-u, i to na jesen 2018. Nakon (pre)dugog vremena, dobio sam njihov odgovor (pred novu godinu), oni su dali za pravo VIP-u. Ukratko, obrazloženje je, da je na taj broj sa kojega je napravljena kupnja poslan SMS i da je stoga, taj koji je to kupovao, bio svjestan što radi, tj da je korisnik pristao.
Meni sve skupa nije niti financijski važno, nije se radilo o velikom iznosu, nekoliko stotina kuna.
Nakon dobijanja rješenja od HAKOM-a, otišao sam u VIP i raskinuo sve tri pretplate koje imam, te otišao kod drugog operatera. Eh sad... nakon što sam dao zahtjeve za raskid pretplate na tri broja (bio sam dugogodišnji pretplatnik i uredni platiša), za dva dana eto ti njih, nazval me telefonom. Rekli su, da su mi neke pretplate istekle, pa da ih mogu produljiti, uz nekakve pogodnosti, da mogu jeftino dobiti novi super mobitel i ostale pričice. Vrtjeli se kao mačka oko vruće kaše, i na kraju, kada smo došli do toga da sam otkazao pretplate, pitali zašto. Onda sam im još jednom objasnio, da ne mogu proizvoljno dodavati usluge i raditi troškove, koje ja nisam u ugovoru odobrio.
Eto što reći, pažljivo sa telefonom i googleplay-om. HAKOM će im držati stranu.