Jump to content

ribolovac123

Korisnik
  • Broj objava

    7
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

O ribolovac123

  • Rang
    Novak

Nedavni posjetitelji profila

Prikaz nedavnih posjetitelja je isključen i nije prikazan drugim korisnicima.

  1. hvala na odgovoru "Kako to već ionako radite (ako sam vas dobro shvatio), sugerirao bih aneks ugovora sa usklađivanjem plaće ne niže od minimalca propisanog Uredbom Vlade RH." Što ako radnik u ovom slučaju ne želi potpisati anex na sadašnji zakonski minimalac kako sugerirate, jer se radniku ustvari do sada (corona) isplaćivala veća plaća od sada minimalne za redovnu satnicu?
  2. Radnik ima sklopljen ugovor o radu na neodređeno prije par godina sa ugovorenom bruto plaćom većom od tadašnje minimalne bruto plaće. U međuvremenu bruto plaća odlukama vlade postaje veća od bruto plaće koju radnik ima ugovorenu. Poslodavac isplaćuje veću plaću od tada ugovorene i od trenutnog minimalca. Da li poslodavac ima obvezu sklopiti novi ugovor o radu sa radnikom za plaću koju sada isplaćuje, ili sa minimalnim bruto iznosom koji je propisala vlada, ili može nastaviti isplate kako mu odgovara pozivajući se na ugovor kojim je plaća bila ugovorena prije nekoliko godina ?
  3. Imam nekoliko pitanja vezano za radne odnose. Poslodavac je zbog odluke Stožera civilne zaštite i COVID 19 privremeno obustavio poslovanje sa 19.3. te uputio usmeno radnike da budu kod kuće. Nakon 8 dana što su kod kuće, elektronskom poštom dostavlja im svoju odluku da koriste godišnji odmor. Poslodavac nema pravilnik o radu. Poslodavac ima namjeru otkazati radnicima ugovor o radu (tako je usmeno najavio). Radnici imaju ugovor na neodređeno. 1. Može li poslodavac dostavljati svoje odluke sa retroaktivnom primjenom odnosno bez da uputi radnika na korištenje godišnjeg 15 dana prije početka korištenja ? 2. Može li poslodavac dostavljati svoje odluke elektronskom poštom, a da su one pravovaljane, odnosno da je tako dostavljena odluka obvezujuća za radnika? 3. S obzirom da sa ožujkom radnik ima pravo samo na 3/12 godišnjeg za 2020. g. može li poslodavac odlukom odrediti da se koristi svih 4 tjedna godišnjeg odmora za 2020?
  4. U siječnju ove godine sklopio sam Kupoprodajni ugovor za novo vozilo sa ovlaštenim prodavačem proizvođača automobila. Rok isporuke naveden u ugovoru je 30.5.2019.. Prilikom sklapanja ugovora uplatio sam predujam za rezervaciju vozila. Problem je što vozilo nije isporučeno, odnosno obaviješten sam da isporuka nije moguća još narednih dva mjeseca. Obratio sam se predstavništvu proizvođača vozila u RH te mi je nakon toga ponuđeno od strane ovlaštenog prodavača gdje sam sklopio ugovor, popust ili korištenje zamjenskog vozila do 30 dana sa predviđenim rokom isporuke novog vozila 15.8.2019.. No ne znaju da li će isporuka novog vozila biti stvarno do tog datuma jer navodno postoje problemi u proizvodnji motora za automobile. Mene ne zadovoljava financijski popust (potreban mi je automobil), ali ni korištenje zamjenskog automobila do 30 dana (jer ne rješava moje probleme oko organizacije korištenja godišnjeg odmora i ostale obveze oko djece, slobodnih aktivnosti, posla ....), već sam tražio zbog kašnjenja isporuke korištenje zamjenskog automobila sve do isporuke novog automobila. Na taj zahtjev predstavnik proizvođača vozila u RH nije mi ništa odgovorio. Molim pomoć oko toga koja su moja prava, odnosno kako da ostvarim svoj zahtjev?
  5. Zaposlen sam na radnom mjestu sa opisom poslova tehničkog održavanja - domarski poslovi (tekuće održavanje opreme, uređaja i objekata, manji popravci..) i tehničke sam struke. Poslodavac provodi reorganizaciju i mijenja bitno opis mojeg (i ostalih kolega) radnog mjesta na koje sam se zaposlio, uvodeći uz postojeći opis radnog mjesta (malo prepravljen postojeći stari opis no suština je ostala ista) i još dodatno - skladišno poslovanje (prijem i izdavanje robe, materijalno knjigovodstvo), pisanje dopisa (administracija, izvještaji, nabava, analize, pisanje računa), manje adaptacije prostora (selidba i montaža namještaja, soboslikarski i ličilački radovi, parketarski radovi), uređenje zelenih površina, briga o zbrinjavanju otpada uz praćenje zakonske dokumentacije, pisanje izvještaja, faktura, inventura i nabava osnovnih sredstava ... pa do odštopavanja kanalizacije i svih ostalih fizičkih poslova, kao i sve ostalo po nalogu nadređenog i naravi radnog mjesta. Poslovi koje je poslodavac dodao u novi opis radnog mjesta su najmanje 50% povećanje opsega posla, a za koji nitko u odjelu nije kvalificiran (za poslove skladištara, knjigovođe, soboslikara, stolara, administratora, parketara, komercijaliste ....). Da li nam poslodavac mora za novi popis radnog mjesta ponuditi i novi ugovor o radu? Da li nas poslodavac mora educirati za poslove za koje nismo stručni i što ako mi ne prihvatimo edukaciju jer novi poslovi su sasvim nešto drugo nego oni za što smo se do sada školovali? Ako se povećava opseg posla i traži veća znanja i dodatne kvalifikacije da li poslodavac mora ponuditi i veću plaću? Kako se uopće postaviti s obzirom da nitko u odjelu nema stručna znanja za skladišno poslovanje, soboslikara, administratora, komercijaliste, parketara...., već smo elektrotehničke struke?
×
×
  • Napravi novi...