Jump to content

Goranh222

Korisnik
  • Broj objava

    38
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

Nedavni posjetitelji profila

Prikaz nedavnih posjetitelja je isključen i nije prikazan drugim korisnicima.

  1. Znači u sitaciji sam da ili platim ovima previše ili da se naplate sami pa da onda u dugom sudskom procesu ganjam pravdu!?
  2. A kome ću ga osporavati ako Tmobile uporno govori neka kontaktiram tu firmu, a ta firma se ne javlja nikako... Također, što uključuje taj ovršni postupak? Skidanje iznosa s računa ili? p.s. Imam li osnova za javljanje HAKOMu ili nešto? Tko bi pritisnuo Tcom da analiziraju zašto me nitko nije kontaktirao ni na koji način, te da mi naplatu naprave po ugovoru koji je bio pravovaljan u trtenutku izdavanja računa?
  3. Poštovanje, kao i mnogi ovih dana i ja sam dobio pismo od čudnovate firme koja se želi od mene naplatiti za iznos od cca 1000kn. Radi se o firmi McGrath & Arthur koji su od T-Mobilea preuzeli moj dug koji je preostao. Kronologija događaja: - T Mobile mi nakon godinu dana ugovora odluči povisiti cijenu tarife za cca 100kn/mj jer su utvrdili da imam previše popusta koji ne mogu imati bla bla, odgovaram im da to ne želim plaćati, pa me tjeraju da plaćam penale - Nakon 3 žalbe, T-mobile prihvaća mooje prigovore, (priznaju grešku!?), te mi raskiraju ugovor na SVOJU ŠTETU. 14.09.2020 prelazim na Tele 2 mrežu, dok mi T Mobile isporuči račun za 8.mj i dalje uvećan za tih 100kn, što ja odbijam platiti, tražim da mi daju uplatnicu na kojoj će biti cijena s ugovora, jer smo upravo zbog njihove greške i raskinuli ugovornu obavezu. - Onemogućuju mi pristup Tmobile aplikaciju u kojoj sam plaćao račune. Ne mogu više ući u istu. 14.12.2020 Stiže pismo od navedene tvrtke da sam dužan u roku 8 dana platiti cca 1000kn njima jer su oni preuzeli dug od TMobilea Istu tu firmu zovem na dva broja sa pisma, nitko se ne javlja (svira muzika), nigdje nisu napisane cijene poziva prema tim brojevima, pa ne želim ni čekati 10+ minuta da se netko javi. Njihoova web stranica ne radi. Dakle kontaktiranje NULA BODOVA 15.12.2020. - Zovem Tmobile 1.Poziv - Javlja se djevojka #To Vam je dug iz 5.mjeseca ove godine" - što kategorički odbijam, tražim da provjeri o čemu se radi, tad kaže kako ona to ne može vidjeti i prespoji me kod kolege 2. Poziv - Njen kolega mi kaže da je to za 8. i 9. mjesec ove godine., (dva računa uvećana za 100kn skuplje tarife), objašnjavam mu kako NIJE MOGUĆE da sam dužan za cijeli 9.mj jer sam 14.09. prešao na Tele 2, on vrši provjeru i zaključuje da se račun treba korigirati jer za tajmjesec treba naplatiti samo POLA računa. Nakon toga tražim da se računi naplate po ugovoru koji sam imao i cijeni koja piše na mom ugovoru, a ne po toj superspkupoj cijeni. On šalje moj prigovor negdje i kaže da se čeka 10 dana (A ovi mi prijete naplatom za 8 dana) opet sam nezadovoljan, te mu goborim o firmi koja se naplaćuje kako se ne javljaju, kako su na googlu u jako lošim recenzijama ljudi , kamatari itd, no on ne moze nista. 16.12.2020 Opet se u toj firmi nitko ne javlja, ponovno zovem Tmobile, javlja se lik i kaže da mi je dug iz 2019 godine, također ne zna objasniti točno što i kako, govori neka kontaktiram tu firmu, nakon što i njemu objasnim da se ne javljaju, on pravi opet prigovor i obeća da će me sutra kontaktirati iza 16h Dakle 10 godina mi je broj bio kod njih, nikada isključen, nikada nije kasnila uplata i sad imam Max Tv koji uredno plaćam , ONI me kroz sve ovo razdoblje NISU kontaktirali NI JEDNIM POZIVOM, PORUKOM, SMSom, EMAILOM, Opomenom/računom, baš ni na kakav način i sad odjednom ovako to riješavaju? Zar je to moguće? Imam li pravo potraživati da naplate mjesec i pol po mom ugovoru i cijeni koja tamo piše, a ne po njihovim cijenama? I mogu li stopirati naplatu ovoj firmi, jer račun očito nije ni u kojem slučaju točan? Kome se obratiti?
  4. Poštovanje Nešto čitam po netu zakone, pa mi nije najjasnije, pa ako netko može potvrditi 100% kako to funkcionira Dakle brat ima na sebi automobil koji ja koristim (ja sam ga i kupio itd, no registriran je bio na njega zbog police osiguranja itd), e sad auto treba ići na mene. Darovni ugovor? Jel moguće prebaciti darovni ugovorom automobil s brata na brata, ako je koji su troškovi? Automobil je 2007 godina i 125kw
  5. Hvala ekipa, ukratko bi to trebalo značiti da od 01.09. više nemam ugovornih obaveza prema njima, osim isplatiti mobilni uređaj na rate prema ugovoru. Nemam penala, ni ništa za raskid ugovora?
  6. Može li mi netko pojasniti što ovo u konačnici znači? Usvojili su žalbu, ali su mi raskinuli ugovor, smrdali tarife, ali mobitel trebam platiti preostale mjesece kako je i išao Što s ovim ciframa 2078kn i 1192kn? Jel to traže da platim ili? Malo mi je nerazumljivo 😂
  7. Poštovani gospodine xxxx nastavno na Vašu pritužbu na Rješenje HT prigovora u vezi s iznosom mjesečnih naknada za pretplatničke brojeve 099/ i 099/0, želimo Vas obavijestiti o donesenoj odluci Povjerenstva za pritužbe korisnika u drugostupanjskom postupku, od dana 19. kolovoza 2020. godine. Povjerenstvo je detaljno razmotrilo Vašu pritužbu te je na temelju svih relevantnih činjenica donijelo odluku da se ista usvaja, uz pojašnjenje kako slijedi. Nakon provjere raspoložive dokumentacije te uvidom u bazu podataka pokretne elektroničke komunikacijske mreže Hrvatskog Telekoma d.d., Povjerenstvo je zaključilo kako je prvostupanjska odluka (xxxx) od dana 13. kolovoza 2020. godine donesena potpuno u skladu s važećim zakonskim aktima i primjenjivim pravilima elektroničkih komunikacija. Utvrđeno je kako nemate aktivirane fiksne usluge te iz tog razloga ne ostvarujete pravo na Magenta 1 pogodnosti, stoga će M1 popusti biti deaktivirani od 1. rujna 2020. godine i cijena će biti 249,00 kn (PDV uključen) za broj 099/503-2152 i 149,00 kn (PDV uključen) za broj 099/576-3810. Nadalje, budući se M1 popusti na mjesečne naknade u iznosu 60,00 kn (PDV uključen) za broj 099/ i 20,00 kn (PDV uključen) za broj 099/- ne mogu aktivirati, jer ne zadovoljavate uvjete za Magenta 1 pogodnosti, izvršili smo raskid ugovornih obveza i financijsko odobrenje zaduženja naknade za prijevremeni raskid ugovorne obveze u iznosu 2.078,00 kn (PDV uključen) za broj 099/- i 1.192,00 kn (PDV uključen) za broj 099/-0. Želimo naglasiti, iznos popusta 60,00 kn (PDV uključen) na preostalih 11 mjeseci za broj 099/- koji se ne može aktivirati, iznosi ukupno 660,00 kn (PDV uključen) dok smo financijski odobrili ukupno 2.078,00 kn (PDV uključen) a iznos popusta 20,00 kn (PDV uključen) na preostalih 9 mjeseci za broj 099/-, koji se ne može aktivirati, iznosi ukupno 180,00 kn (PDV uključen) dok smo financijski odobrili ukupno 1.192,00 kn (PDV uključen) Napominjemo da su pretplatnički brojevi i dalje aktivni broj 099/ Napominjemo da su brojevi i dalje aktivni 099 - na tarifi „Neograničena“ uz iznos naknade od 249,00 kn (PDV uključen) a broj 099/ tarifi „Najbolja M“ uz iznos naknade od 149,00 kn (PDV uključen) ali bez ugovorne obveze te imate mogućnost promjenu tarifnog modela i kupovinu mobilnog uređaja po povoljnijoj cijeni, prema trenutno aktualnim promotivnim ponudama a za navedeno ćemo Vas kontaktirati u najkraćem mogućem roku. Ujedno, preostale rate za uređaj nastavljate dalje podmirivati sukladno otplatnom planu. U nadi da smo ovim odgovorom dodatno pojasnili nastalu situaciju te da ste zadovoljni odlukom Povjerenstva, unaprijed zahvaljujemo te Vas srdačno pozdravljamo.
  8. Hvala kolega! Budem napravio tako ,javim rasplet
  9. Puno hvala na odgovorima! Prigovor sam slao putem emaila, dali se to može voditi kao službeno (u slučaju da dođe do HAKOMA ili sudskog spora) ili da ipak šaljem pismenim putem za Zagreb? Što je efikasnije/brže/preporučljivije? Nadalje, meni je iskreno svejedno Mogu raskinuti ugovor i da im otplatim mobitel. To sam čini mi se ponudio u žalbi Mogu ostaviti tarifu kakva je da odradim ugovor do kraja. To su dvije opcije na koje bi pristao, niti na jedno drugo njihovo potraživanje ne mogu pristati. Rokovi za njihov odgovor na email su 14(radnih!?) Dana? P.s. Račun za tekući mjesec ako sad za par dana dođe uvećan za tih 80kn jel da to platim ili da ga preskočim dok traje taj spor s njima?
  10. Cijena samog uređaja je 1680kn. Tako stoji u ugovoru kao gotova cijena Išao je po 70kn mjesecno. Na sami uređaj nisu išli popusti,popusti su išli samo na tarifu (rekli su da se ne može ostvariti popust i na tarifu i na uređaj, već samo na jedno) Pošto mi rata mjesečno za dva broja s tim uređajem iznosi gotovo 4000kn Pretpostavljam da oni računaju da platim pune penale i za tarifu i za uređaj za ostatak ugovora
  11. Ne, ne. Nisu mi rekli ništa samo iznos. Inače preostalo za uređaj bi bilo 10 mjeseci mislim Dakle 10x70 = 700kn Odakle 4000 to ni sami ne znaju
  12. Hvala Vam na odgovorima, puno mi pomažu, jer ovaj puta stvarno mi ih je puna kapa. Dakle meni u UGOVORU stoje CIFRE xxkn i xxkn za drugu tarifu (ne znam napamet točne iznose), uglavnom već godinu i sitno plaćam taj iznos uredno. U taj iznos uključena je tarifa za uređaj od 70kn koju također otplaćujem (jer sam uzeo jedan uređaj) E sad su se oni sjetili meni PODIĆI cijenu tarife za 80kn, dakle ne bi više račun bio 380kn , nego 460 Ja sam uredu s tim da ja otplatim uređaj do kraja, njemu se ne bi trebala mijenjati cijena, još godinu dana po 70kn UREDU, ok sam s tim, ja sam uređaj uzeo i to sve stoji. Ali ne mogu se pomiriti s činjenicom da sam potpisao ugovor na xx cifru za tarifu i sad je ona poskupjela znatno. Poslao sam žalbu putem maila na koji su me usmjerili njihovi agenti iz sluzbe za korisnike, čekam odgovor, ali ne nadam se ničemu. Potraživanje penala su mi spomenuli svi agenti redom, i onda me samo prebacivali jedan drugome kad bi se ja krenuo buniti i negodovati (bio sam pristojan, nisam vrijeđao ni ništa, samo sam objašnjavao da to nije moja krivica), i svi su ponudili ili opciju penala od 4000+kn ili plačanje dalje po skupljoj tarifi Kad bi ja krenuo objašnjavati o čemu se radi, oni bi samo kao računalno programirani nastavili govoriti svi isto, tako da su razgovori s njima ono... bezveze, kao da pričaš sa zidom , doslovno te ne slušaju, i samo ponavljaju "plati plati plati plati"...
  13. Pozdrav, hvala na odgovoru Znaci teoretski oni mogu dici tarifu na 1000kn i ti to moras placati 😑 Jel ima kakve veze sto oni meni mijenjaju tarifu zbog pogreške ljudskog faktora? Znaci sto je netko odobrio nesto sto nije trebao? Mislim ja sam pristao na ponuđene uvjete, a sad mi ovi super skupi ne odgovaraju,a ne postoji izlaz iz toga...
  14. Da napomenem da mi je u ugovoru papirnatom navedeno "Aktivirano : 24.mj. popust na mj. Naknadu" "Aktivirano: Ugovor na 24 mj. - 24 mj.popust na naknadu"
  15. Pozdrav, ponovno T-mobile i co. Opisat ću događaj što kraće Ja imam 2 broja mobitela na svom imenu, zbog raznih popusta i mogućnosti, jedan broj koristi brat, jedan ja. Prilikom ugovaranja PRETPLATE na 24 mjeseca, oba broja postavljena su tako da su u istom paketu te mi je čovjek za pultom DOSLOVNO NACRTAO koliko će koja tarifa koštati (bratova, koliko moja plus što sam ja uzeo uređaj uz tarifu) Uglavnom ukupna cifra je nekih 380kn Godinu i 2 mjeseca kasnije, T-Mobile na bratov broj šalje poruku, da se broj nalazi unutar opcije koja se ukida, te da tarifa poskupljuje. Nazovem sluznu za korisnike nalon 40ak minuta i 7 prespajanja objasne mi da mi je tarifa složena u neki magenta paket za koji nemam uvjete, te da od ovog mjeseca moji računi poskupljuju za nekih 80-ak kuna Dakle u preostalih godinu dana bi platio 960kn više nego što sam dogovorio u T-centru! Naravno da sam to odmah odbio Na moje pitanje kako je moguće da mi u pola ugovora izmjene tarifu niti jedan agent nije imao pravi odgovor osim "ahh to vam je tako, tako je odlučeno" Zadnji agent u nizu je ponudio raskid ugovora uz to da ja za preostalih godinu dana platim 4200kn penala i da ugase ugovore. Što također ne želim, objašnjavam da me nije briga, jer greška nije moja i nisam si sam sastavio ugovor nitko to ne uvažava već me pod ugovornom obavezom tjeraju doslovno da platim 960kn više ili 4200kn penala Ne želim ni jedno ni drugo jer je netko to tako napravio, ja stvarno tu nisam kriv i ne razumijem kako je moguće da me odjednom prisiljavaju na ta dva moguća scenarija Rekao sam neka nazovu covjeka koji je slozio ugovor pa neka im on plaća razliku u cijeni jer si ja nisam to sam složio tako i to nije moja greška, no agenti su ponavljali ono što uvijek čujemo. Javite se našoj službi za prigovore Zanima me vrijedi li uopće pisati žalbu, te koje su mi mogućnosti? Platiti nečiju grešku ili se moguće pozvati na njih i njihove djelatnike
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija