Jump to content

Goranh222

Korisnik
  • Broj objava

    35
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

O Goranh222

  • Rang
    Novak

Nedavni posjetitelji profila

Prikaz nedavnih posjetitelja je isključen i nije prikazan drugim korisnicima.

  1. Poštovanje Nešto čitam po netu zakone, pa mi nije najjasnije, pa ako netko može potvrditi 100% kako to funkcionira Dakle brat ima na sebi automobil koji ja koristim (ja sam ga i kupio itd, no registriran je bio na njega zbog police osiguranja itd), e sad auto treba ići na mene. Darovni ugovor? Jel moguće prebaciti darovni ugovorom automobil s brata na brata, ako je koji su troškovi? Automobil je 2007 godina i 125kw
  2. Hvala ekipa, ukratko bi to trebalo značiti da od 01.09. više nemam ugovornih obaveza prema njima, osim isplatiti mobilni uređaj na rate prema ugovoru. Nemam penala, ni ništa za raskid ugovora?
  3. Može li mi netko pojasniti što ovo u konačnici znači? Usvojili su žalbu, ali su mi raskinuli ugovor, smrdali tarife, ali mobitel trebam platiti preostale mjesece kako je i išao Što s ovim ciframa 2078kn i 1192kn? Jel to traže da platim ili? Malo mi je nerazumljivo 😂
  4. Poštovani gospodine xxxx nastavno na Vašu pritužbu na Rješenje HT prigovora u vezi s iznosom mjesečnih naknada za pretplatničke brojeve 099/ i 099/0, želimo Vas obavijestiti o donesenoj odluci Povjerenstva za pritužbe korisnika u drugostupanjskom postupku, od dana 19. kolovoza 2020. godine. Povjerenstvo je detaljno razmotrilo Vašu pritužbu te je na temelju svih relevantnih činjenica donijelo odluku da se ista usvaja, uz pojašnjenje kako slijedi. Nakon provjere raspoložive dokumentacije te uvidom u bazu podataka pokretne elektroničke komunikacijske mreže Hrva
  5. Hvala kolega! Budem napravio tako ,javim rasplet
  6. Puno hvala na odgovorima! Prigovor sam slao putem emaila, dali se to može voditi kao službeno (u slučaju da dođe do HAKOMA ili sudskog spora) ili da ipak šaljem pismenim putem za Zagreb? Što je efikasnije/brže/preporučljivije? Nadalje, meni je iskreno svejedno Mogu raskinuti ugovor i da im otplatim mobitel. To sam čini mi se ponudio u žalbi Mogu ostaviti tarifu kakva je da odradim ugovor do kraja. To su dvije opcije na koje bi pristao, niti na jedno drugo njihovo potraživanje ne mogu pristati. Rokovi za njihov odgovor na email su 14(radnih!?) Dana?
  7. Cijena samog uređaja je 1680kn. Tako stoji u ugovoru kao gotova cijena Išao je po 70kn mjesecno. Na sami uređaj nisu išli popusti,popusti su išli samo na tarifu (rekli su da se ne može ostvariti popust i na tarifu i na uređaj, već samo na jedno) Pošto mi rata mjesečno za dva broja s tim uređajem iznosi gotovo 4000kn Pretpostavljam da oni računaju da platim pune penale i za tarifu i za uređaj za ostatak ugovora
  8. Ne, ne. Nisu mi rekli ništa samo iznos. Inače preostalo za uređaj bi bilo 10 mjeseci mislim Dakle 10x70 = 700kn Odakle 4000 to ni sami ne znaju
  9. Hvala Vam na odgovorima, puno mi pomažu, jer ovaj puta stvarno mi ih je puna kapa. Dakle meni u UGOVORU stoje CIFRE xxkn i xxkn za drugu tarifu (ne znam napamet točne iznose), uglavnom već godinu i sitno plaćam taj iznos uredno. U taj iznos uključena je tarifa za uređaj od 70kn koju također otplaćujem (jer sam uzeo jedan uređaj) E sad su se oni sjetili meni PODIĆI cijenu tarife za 80kn, dakle ne bi više račun bio 380kn , nego 460 Ja sam uredu s tim da ja otplatim uređaj do kraja, njemu se ne bi trebala mijenjati cijena, još godinu dana po 70kn UREDU, ok sam s tim, ja sam ur
  10. Pozdrav, hvala na odgovoru Znaci teoretski oni mogu dici tarifu na 1000kn i ti to moras placati 😑 Jel ima kakve veze sto oni meni mijenjaju tarifu zbog pogreške ljudskog faktora? Znaci sto je netko odobrio nesto sto nije trebao? Mislim ja sam pristao na ponuđene uvjete, a sad mi ovi super skupi ne odgovaraju,a ne postoji izlaz iz toga...
  11. Da napomenem da mi je u ugovoru papirnatom navedeno "Aktivirano : 24.mj. popust na mj. Naknadu" "Aktivirano: Ugovor na 24 mj. - 24 mj.popust na naknadu"
  12. Pozdrav, ponovno T-mobile i co. Opisat ću događaj što kraće Ja imam 2 broja mobitela na svom imenu, zbog raznih popusta i mogućnosti, jedan broj koristi brat, jedan ja. Prilikom ugovaranja PRETPLATE na 24 mjeseca, oba broja postavljena su tako da su u istom paketu te mi je čovjek za pultom DOSLOVNO NACRTAO koliko će koja tarifa koštati (bratova, koliko moja plus što sam ja uzeo uređaj uz tarifu) Uglavnom ukupna cifra je nekih 380kn Godinu i 2 mjeseca kasnije, T-Mobile na bratov broj šalje poruku, da se broj nalazi unutar opcije koja se ukida, te da tarifa poskupljuje.
  13. Poštovani, Dakle negdje sam, ako se ne varam čitao da osobe s invaliditetom imaju neke olakšice na uvoz pomagala, vjerojatno se to odnosi na ortopedska ili tako nešto... mene zanima može li se ostvariti izuzeće od carine/uvoza/pdva čega god na proizvod koji osobi s invaliditetom (100%) pomogao i olakšao svakodnevicu? Radi se o napravi koja pomaže pri korištenju računala/tableta/mobitela, namjenjena je osobama koje ne mogu koristiti ruke itd. Može li to proći bez carine, s obzirom da je cijena 500$ , a proizvodnja im je u kini, dakle podlježe carini. Također, ako je mogu
  14. Hmm, razumijem... Ne znam olakšava li situaciju to što je dio EU (Njemačka), pa kao takav nema carine na taj proizvod? Mislim, htio sam ih to pitati putem maila itd, ali s tih 24% i tko zna što bi još sve došlo uz to, vjerojatno bi morao napraviti toliko puno prometa da zaradim neku plaću, da bi to istog trena postalo neisplativo U svakom slučaju hvala na odgovoru, pokušat ću se svejedno raspitati kod njih, da vidim jel to moguće pokrenuti se što oko toga
×
×
  • Napravi novi...