Jump to content

bingbing

Korisnik
  • Broj objava

    3
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

Nedavni posjetitelji profila

Prikaz nedavnih posjetitelja je isključen i nije prikazan drugim korisnicima.

  1. Dobio informaciju, naveli neke mjesece iz 2014-te koji navodno nisu podmireni, kako se sada pozvati na zastaru s obzirom da nista nije niti pokrenuto te da troskove uklone iz evidencije? "Budući da za isto nije pokrenuta prisilna naplata ta aktivaciju nove usluge navedeni iznos potrebno je podmiriti u cijelosti.U svrhu dodatnog pojašnjenja ističemo kako je isto navedeno u Općim uvjetima poslovanja."
  2. htio sam obnoviti tj. produziti ugovor kod jednog domaceg providera te uzeti dodatno neki tv aparat što nude na akciji, računi uredno placeni itd.. no prilikom pokušaja obnove obavještavaju me da imam dugovanja za neke račune iz 2014-te godine !!?? opomene za to nisam dobio, nikakav ovrha niti sudsko rješenje nije stiglo da ne velim da sam vec x godina kod tog istog providera... Koliko sam shvatio zastara na takve račune nastupa nakon 1god. ukoliko ništa nije pokrenuto po tom pitanju. Mene zanima kako se pozvati na zastaru te me također zanima da li temeljem GDPR-a mogu tražiti da se ti podaci uklone iz sustava s obzirom da ukoliko dobro tumačim prema zakonu nastala zastara(1god) na ta potraživanja...
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija