Jump to content

Batistuta

Korisnik
  • Broj objava

    35
  • registrirao se

Nedavni posjetitelji profila

Prikaz nedavnih posjetitelja je isključen i nije prikazan drugim korisnicima.

Postignuća

  1. Pozdrav, Svađamo se na poslu, je li pauk u ovom slučaju smio ukloniti parkirano vozilo. Sukladno Zakonu o sigurnosti prometa na cestama, članak 84, stavak 12, pauk će ukloniti vozilo koje je parkirano na dijelu ceste gdje bi širina slobodnog prolaza od zaustavljenog ili parkiranog vozila do neisprekidane uzdužne crte na kolniku bila manja od 3m, odnosno do suprotnog ruba kolnika manja od 4m. Pauk je ovdje uklonio vozilo koje je bilo udaljeno manje od 3m od uzdužne crte - međutim crta na tom dijelu kolnika nije vidljiva. Do suprotnog ruba kolnika ima više od 4m. Na početku ulice je vidljiva puna crta jer je asfalt bolji pa je i crta trajnija, međutim na ovom dijelu se puna crta jako slabo vidi ili ne vidi. Je li pauk smio u tom slučaju ukloniti vozilo, ili ne?
  2. Pozdrav, Mislim da nije bitno ulaziti u detalje, ali pročitavši članak https://www.poliklinika-djeca.hr/aktualno/teme/konfliktni-razvod-i-otudenje-od-roditelja-dijete-u-sredistu-sukoba/ pod odjeljkom 'Razna lica otuđenja' sam prepoznala ponašanje oca. Pretpostavljam da će netko stručan odlučiti, da li to što ja smatram psihološkom igrom na štetu djeteta ili emocionalnim otuđenjem, stvarno može tako okarakterizirati - ili možda umišljam. Sada me zanima kome se obratiti da napravi tu procjenu i poduzme određene korake, prije nego npr., ne daj Bože, dijete počne govoriti da ne želi ići kod majke.
  3. Pred centrom za socijalnu skrb pokrenula sam proceduru preseljenja djeteta, jer dogovor s bivšim mužemo odnosno ocem djeteta nije postignut. Nemojmo sada ulaziti u razloge, jer to nije tema. Otac se od trenutka početka procesa počeo služiti psihološkim igricama kako bi utjecao na dijete od 5 godina, i u konačnici ga otuđio od mene. Ne želim se služiti ovakvim emocionalnim igrama, nego putem institucija dobiti ili izgubiti mogućnost preseljenja, ali strah me je kako će otac utjecati na emocionalno zdravlje djeteta. Stoga me zanima, na koji način zaustaviti ovakvo ponašanje oca? Jedino da odustanem od selidbe? Ako i odustanem, u nekoj slijedećoj životnoj situacije psihološko manipuliranje na štetu zdravlja djeteta se može ponoviti, pa vas molim za savjet šta raditi u ovakvim slučajevima - jer strah me je da ovo nije samo početak.
  4. Napominjem da je u vlasničkom listu kao 11/12 upisan moj pradjed, ali u posjedovnom listu stoji upisana Općina. Dakle, hoću li morat otkupljivat dio te čestice, ili je ona moja? U naravi je koristim ja, u stvarnosti je izvršena ekspropiracija, a u vlasničkom listu je na pradjeda. Hvala
  5. Pozdrav, Legalizirali smo kuću koja se nalazi na dvije čestice Č1 i Č2. Davno su obje čestice bile u vlasništvu mog pradjeda, ali je izvršena ekspropriacija nad Č2. Č1 je i dalje u našem vlasništvu. Međutim, kada pogledam vlasnički list Č2, stoji da je moj pradjed vlasnik 11/12 predmetne čestice. (Česticu nije nasljedio ni djed, pa tako ni otac) Također, u vlasničkom listu Č2 stoji nekakva zabilježba da je izvršena ekspropriacija nad Č1 - što je greška jer na Č1 je moj otac upisan kao 1/1 - temeljem rješenja o nasljeđivanju od djeda. Č2 je dosta velika čestica i najvećim dijelom je put, dok se manji dio koristi za kuću. Zanime me možemo li ostvariti pravo na dio Č2 koji se koristi za kuću?
  6. Pozdrav, Bio sam na više zabava u stanu - tuluma, koje je prekidala policija. Muzika ili pjevanje prisutnih bi bilo toliko da bi smetalo ostalim stanarima u zgradi, ali sigurno ne nikome na javnoj površini. Uvijek policija prvi put opominnje i upozorava da se stišaju svi prisutni i glazba, a drugi put prazni stan. Znači li to da policija nema pravo isprazniti stan i da se može tulumariti sve dok ne reagira sanitarna? EDIT: Istina, stanar iz ovog posta po danu raspaljuje TV, a tulumi su obično noću
  7. UPDATE: Sabor RH je odgovorio da nije nadležan, te me je uputio na Ustavni sud. Kakva država! 😅
  8. 1* PRAVILNIK O RAZVRSTAVANJU I MINIMALNIM UVJETIMA UGOSTITELJSKIH OBJEKATA IZ SKUPINA »RESTORANI«, »BAROVI«, »CATERING OBJEKTI« I »OBJEKTI JEDNOSTAVNIH USLUGA« (Narodne novine, broj 82/07, 82/09, 75/12, 69/13 i 150/14) 2* PRAVILNIK O NAJVIŠIM DOPUŠTENIM RAZINAMA BUKE U SREDINI U KOJOJ LJUDI RADE I BORAVE NN 145/2004-2548
  9. Problem je u tome što ministarstva turizma i zdravstva moraju pronaći način kako protumačiti zakone i pravilnike a da se dozvoli izvođenje glazbe u živo caffe barovima. Razlog tome jest što je u centru gradova, toliko ugostiteljskih objekata registrirano kao caffe bar a redovito izvode glazbu u živo, te im je to glavni "forte". Neki od tih objekata su izvan stambenih zgrada, imaju jako dobru izolaciju i ne smetaju nikome. Nisu registrirani kao noćni klub zbog nekih drugih uvjeta koje nisu ispoštovali... i primjerice definiranjem glazbe ugođaja kao glazbe sa CD-a, bi se svim tim klubovima zabranilo organiziranje koncerata. Oni zapravo trebaju kompletno promijeniti zakone, kako bi caffe barovi koji nisu u stambenim zgradama mogli izvoditi koncerte i imati glazbu iznad 65dB(A), ili uvest dodatnu kategorizaciju. Samo definirat glazbu ugođaja neće nikada. Prilažem 3 poučna dokumenta koja vrijedi pročitati. Prilog3b-Kongres.pdf Prilog3a-Kongres (2).pdf Vedenik.pdf
  10. Nešto slično smo obitelj i ja poslali ministarstvima zdravstva i turizma, te državnom inspektoratu. Ukazali na nedorečenost zakona, posebno problematične članke i prijedloge izmjena. Sukladno zakonima koji danas vrijede, može se otvoriti noćni bar-caffe bar u prizemlju zgrade stare 50 godina i dobiti dozvolu za rad od 07 do 05, zadovoljiti jednostavnije uvjete zaštite od buke tj one koje treba zadovoljit caffe bar - izgraditi jednsotavniju zvučnu zaštitu i ograničiti izvor buke na 65db(A) i onda možete što hoćete - organizirati koncerte kad god poželite (ako ste ugostitelj). Jer kada se dobije dozvola, onda je na susjedima da se bore za svoj mir i dokazuju da je buka prevelika, umjesto da se spriječi problem, dozvoli se da nastane pa se vi susjedi mislite... Poslali smo upit ministarstvu zdravstva, predstavili se kao ugostitelj koji želi u caffe baru dovesti klapu koja će pjevati a capella, bez ikakvih mikrofona, pojačala i instrumenata. Napisali smo da iskustveno govoreći takva vrsta glazbe prelazi 65dB(A), i pitali smijemo li takav koncert organizirati. Čekam odgovor... P.S. Ako ste nezadovoljni tumačenjem nekog pravilnika od strane Ministarstva, vi se nemate kome obratiti - čak ni Vlada RH ne zna kome se trebate obratiti, bez obzira koliko to tumačenje bilo nebulozno.
  11. Ministarstvo pravosuđa je odgovorilo: "Obavještavamo Vas kako Ministarstvo pravosuđa nije ovlašteno davati mišljenja ili tumačenja kada se radi o pitanjima koja nisu u nadležnosti ovog Ministarstva. Ljubazno Svoj upit možete poslati Hrvatskom saboru." Što reći na ovo?
  12. Pisali smo VladiRH, da je tumačenje odnosno mišljenje ministarstva turizma nebulozno, i pitali kome se obratiti, koja je viša instanca, tko može protumačiti i obrazložiti tumačenje zakona odnosno pravilnika. Nisu mi znali odgovoriti nego su proslijedili su moj mail ministarstvu pravosuđa - čekam odgovor. Poslano je 20-30 prijava od strane susjeda i moje obitelji sanitarnoj inspekciji, međutim nikada nisu došli nenajavljeno mjeriti buku, već su samo 2 puta otišli u nenajavljenu kontrolu i utvrdili da je sve uredno limitirano. Ukazivali smo ministarstvima na rupe u zakonima sa prijedlozima izmjena... Čini mi se da je zakon ovako katastrofalno loše napisan s namjerom da se pogoduje pojedinim interesnim skupinama, a da se zakamuflirao na način da se o svemu vodilo računa.
  13. Osobno sam inženjer, i čitajući zakone i pravilnike vezane za buku, shvatio sam što se tim zakonima htjelo reći, odnosno da je namjera da se određene vrste glazbe, koje kreiraju određene razine buke, izvode u primjerenim ugostiteljskim objektima koji pri tom trebaju izvesti primjerenu zvučnu zaštitu. Međutim, jezičnim tumačenjem se može doći do zaključka da je u ugostiteljskom objektu u kojem nije pravilnikom navedeno da se smije izvoditi glazba u živo, i gdje se smije izvoditi glazba ugođaja do 65dB(A), da se tu zapravo smije dovesti bečki filharmonijski orkestar. Ako taj orkestar nastupi subotu navečer u kafiću, niko nikada neće moći dokazati da je buka bila iznad 65dB(A) jer će sanitarni inspektor prijavu vidjeti u ponedjeljak. Dakle, ovdje se pojavilo očito nesuglasje između onog što se “htjelo” izraziti i onog što je stvarno u tekstu “napisano”, i sada je svugdje sve dozvoljeno. Mene brine što to nesuglasje godinama dovodi do brojnih problema građanima, ali povoljno djeluje na ugostitelje, i na žalost nekome takvi zakoni i takvo stanje odgovara... Jer da ne odgovara, valjda bi se nešto i poduzelo nakon slučaja Oluić protiv RH - u kojem je žena 10 godina patila od buke, a država ništa nije poduzela.
  14. Limitator je uređaj koji se spoji na pojačalo na koje su spojeni i zvučnici. Svaki audio uređaj koji se naknadno dovodi u ugostiteljski objekt, mora biti spojen preko tog limitiranog pojačala. Svaki put kada razina buke prijeđe 65dB(A), taj limitator isključuje pojačalo. Slično kao kod limitatora struje. Međutim, kod nas se najviše koriste limitatori koje je najlakše zaobići. Sanitarni inspektor mi je rekao da sada postoje sasvim legalni limitatori koji se daljinski-mobitelom mogu isključiti-zaobići, odnosno uključiti ako nenadano uleti kontrola. Možete na mobitelu skinuti aplikaciju "sound meter", koja naravno nije savršena ali dat će dobar uvid kolika je to buka 65dB(A). Npr, uđite po danu u normalan kvartovski kafić, uključite tu aplikaciji i vidjet će te da je buka glazbe ugođaja odnosno ljudskog razgovora - oko tih 65dB(A). Pokušajte zapamtiti koja je to razina buke. Ja sam se izvještio što se tiče jačine buke, pa kad uđem u isti kafić i primjetim da je glasnije, to potvrdi i aplikacija - znači oni se "igraju" sa limitatorom. I onda uključite aplikaciju kad dođete negdje gdje se izvodi glazba u živo i vidjet ćete da je samo teoretski moguće glazbu u živo izvodit do 65dB(A) i to je apsolutno svima jasno. Ali, na ovaj način se dozvoli izvođenje glazbe u živo iako se zna da će se prekoračit buka, i onda se "muka" prebaci na građanina koji sada treba prijavljivati da mu je buka u stanu kada se organizira koncert. Sad provjerite koliko će im trebat vremena da dođu nenajavljeno izmjerit buku u stanu u vrijeme koncerta.... Kad malo dublje uđete u ove pravilnike i zakone, dobijete neka tumačenja od strane ministarstava, vidite kako se reagira na prijave, koliko treba da se odgovori... onda zapravo shvatite da institucijama odgovaraju loše napisani zakoni, i da su u prilici da ih tumače onako kako odgovara ugostitelju. Pogledate samo kada su ti zakoni napisani i baš ti nedorečeni članci nisu nik jednom izmjenom/dopunom zakona promijenjeni...
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija