Jump to content

MajaMajaMaja11

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Lijep pozdrav Svima Našla sam se u nezavidnom situaciji pa bih bila jako zahvalna ukoliko netko ima informaciju vezanu za situaciju u kojoj se nalazim Prije 3 dana mi se auto registriran u Hrvatskoj pokvario na autoputu prilikom putovanja kroz Srbiju. Šlep služba da ge prevezla do nadležnog servisera Auto Moto Saveza u Beogradu. Majstor je posljednja dva dana rastavljao motor u nadi da postoji mogućnost da se popravi dio, međutim danas mi je javio kako ga ne može popraviti zbog prevelike štete. Ponudio je da pokuša doći do zamjenskog motora i trenutno pregovara s vlasnikom jednog razbijenom automobila kojem je motor čitav i, ukoliko potencijalni prodavač bude voljan prodati ga, dat će mi ponudu. Ono što mene sada zanima jest koliko je to uopće izvedivo i kako se to može izvesti legalno. Majstori i posrednik u AMS-u me uvjeravaju da je to redovan postupak, spominju EU zakon o motoru kao rezervnom dijelu.... Ali, meni je to sve potpuno nepoznata zona i bojim se situacija o kakvim sa slusala a to je da ljudima na tehničkom carina oduzme auto. Ne govorimo o malom trosku - nov motor je bar 1000eur, tu su i dosadašnji troškovi slepanja.... Ali. Isto tako, slepanje do Pule da ga tamo popravljam mi je jednako skupo, a nov auto trenutno nedostupan. Ima li netko informacije o ovakvim situacijama?, kakve papire treba dobiti od servisa i starog vlasnika, ppt rde o carinjenu.... Treba li to prijavljivati na granici ili u MUP..... Svaka informacija mi je i više nego dobro došla tako da unaprijed hvala Maja
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija