Jump to content

DeniD

Korisnik
  • Broj objava

    250
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

Postignuća

  1. Ako smijem dodati, osnovno obilježje prekršaja navedenog članka je opetovano činjenje, što znači, ako policija više puta evidentira istu osobu za nevedeni prekršaj, tada slijedi sankcija po navedenom članku, a stvaranje buke je opisano u drugom članku.
  2. Možete prigovoriti na mjesto počinjenja prekršaja, nakon čega će sud pozvati policajca koji će reći točno mjesto. Sve ovo što ste naveli kao moguće olakotne okolnosti, sud će glatko odbaciti-zakon je više nego jasan. Jedino što možete je tražiti odnosno zamoliti sud ublažavanje kazne, a to što vi nemate baš volje za plaćanjem kazne, i nije toliko bitno jer će oni kad tad i ovako ili onako naplatiti tu kaznu.
  3. U ZSPC-u postoji odredba načina utvrđivanja prekršaja, između ostalog i neposrednim zapažanjem. Policajac je utvrdio prekršaj i sankcionirao ga, a sve ostalo je vaš pokušaj izbjegavanja odgovornosti. Tko tu može biti u pravu? Dakako da vaš muž ima pravo prigovora, tko voli nek izvoli.
  4. Ne razumijem zašto ovdje prešućujete važne činjenice ali ću vam reći, ako na sudu iznesete ovakvu priču, vrlo vjerovatno ćete dobiti maksimalne kazne za navedene prekršaje. No, bez obzira na to, kući ćete dobiti prekršajni nalog na koji imate pravo prigovora u kojem ćete napisati "svoje viđenje", i to je sve.
  5. Sad pogledajte šta ste gore napisali između ostaloga, i recite čovjeku : sorry, ne razumijem se u ovu materiju.
  6. Ovakav način rada semafora nije rijetkost i određen je praćenjem gustoće prometa u određenim smjerovima, tj. smjer u kojem je gustoća prometa u prosjeku veća, ima duži interval zelenog svjetla po principu "zelenog vala", od smjera u kojem je promet rijeđi, a to u koordinaciji određuju poduzeće za ceste, tvrtka koja održava semafore, tijelo lokalne uprave i policija. Ja se ne bih složio da je ovakav način rada semafora uzrok nesrećama nego iskljućivo greška vozača i eventualno nepoznavanje prometnih propisa. U ovom slučaju vaša obveza je da ispoštujete samo dva pravila: Propuštanje vozila koja vam dolaze u susret a zadržavaju pravac kretanja ili skreću u desno, i pravilo da ne smijete ući u raskrižje ako niste sigurni da ga možete napustiti za vrijeme vašeg zelenog svjetla ili ako se to i dogodi, dužni ste propustiti sva vozila koja se kreću raskrižjem jer vi više ne vidite koje vam svjetlo na semaforu radi, i tek onda napustiti raskrižje. Kada se ispoštuju ove dvije odredbe, ne može doći do nesreće bez obzira na pomenuti način rada semafora.
  7. Bog prijatelju! Šta da ti kažem? Često me sama pitanja obeshrabre da sudjelujem ne forumu.
  8. Situacija je jasna i čista, prometna signalizacija pravilno postavljena. Sumnjam da igdje postoji križanje na kojem vozač vidi koje svjetlo radi vozilima iz suprotnog smjera. Vaša dužnost je propustiti sva vozila iz suprotnog smjera i čekati da se prvo vozilo zaustavi, tek tada nastaviti kretanje. Situacija je kristalno jasno definirana ZSPC-om, člancima o prednosti prolaska i prometu na raskrižjima.
  9. Uvid u kompletan spis predmeta možete dobiti na sudu, policija nije dužna davati spise na uvid strankama u postupku.
  10. Očevid prometne nesreće ne završava na mjestu događaja pa tako kod nesreće u zimskim uvjetima ( snijeg, led ) policija utvrđuje i okolnosti zašto neka prometnica nije očišćena, pri čemu se uzima u obzir koje je kategorije cesta ( državna, županijska, lokalna )jer se iste čiste prioritetno navedenim redoslijedom, zatim se utvrđuje da li je nadležno poduzeće za ceste bilo na terenu i koja je temperatura zraka u to vrijeme jer pri temperaturi ispod -5 sol ne djeluje. Ako je poduzeće poduzelo sve mjere koje je realno moguće obaviti u takvim uvjetima, nema odgovornosti. Obzirom da ste upotrijebili izraze "uvaljivanje neprilagođene brzine" a potom i "ta neprilagođena brzina je bila u okvirima one koju na tom dijelu prometnice propisuje prometni znak", moram konstatirati da vi uopće ne znate što je to neprilagođena brzina jer ona nema ama baš nikakve veze sa prometnim znakom ograničenja brzine. To na šta aludirate je NEPROPISNA BRZINA čija definicija se u potpunosti razlikuje od NEPRILAGOĐENE BRZINE. Šta možete napraviti? Ako ne vjerujete policiji, možete se igrati istražitelja i utvrditi gore navedene okolnosti na neočišćenu cestu te eventualno uzeti odvjetnika koji će na sudu prezentirati nepravilnosti koje utvrdite od strane poduzeća za ceste. Drugih mogućnosti iz vašeg izlaganja ne vidim.
  11. Zvati da li je gotovo pa onda otići po njega.
  12. Evo primjera kako postaviti kristalno jasno pitanje. :tupan:
  13. Želite reći da ne može voziti A8 zato što je policajac? Ili ne može biti policajac zato što vozi A8?
  14. Ne, vaša polica osiguranja služi za naknadu štete trećim osobama kao i putnicima u vašem vozilu.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija