Ovakav način rada semafora nije rijetkost i određen je praćenjem gustoće prometa u određenim smjerovima, tj. smjer u kojem je gustoća prometa u prosjeku veća, ima duži interval zelenog svjetla po principu "zelenog vala", od smjera u kojem je promet rijeđi, a to u koordinaciji određuju poduzeće za ceste, tvrtka koja održava semafore, tijelo lokalne uprave i policija. Ja se ne bih složio da je ovakav način rada semafora uzrok nesrećama nego iskljućivo greška vozača i eventualno nepoznavanje prometnih propisa.
U ovom slučaju vaša obveza je da ispoštujete samo dva pravila:
Propuštanje vozila koja vam dolaze u susret a zadržavaju pravac kretanja ili skreću u desno, i pravilo da ne smijete ući u raskrižje ako niste sigurni da ga možete napustiti za vrijeme vašeg zelenog svjetla ili ako se to i dogodi, dužni ste propustiti sva vozila koja se kreću raskrižjem jer vi više ne vidite koje vam svjetlo na semaforu radi, i tek onda napustiti raskrižje. Kada se ispoštuju ove dvije odredbe, ne može doći do nesreće bez obzira na pomenuti način rada semafora.