Jump to content

belcher

Korisnik
  • Broj objava

    4
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Cisto da dam followup, ako kojim slucajem netko naleti na temu sa slicnim problemom - jucer sam jednostavno priprijetio da ako ne posalju invoice da prijavljujem HMRC-u (njihova porezna), sta je isforsiralo kratki odgovor da sam "na todo listi". Zivi bili pa docekali.
  2. Direktno webshop firme, nije nikakva 3rd party platforma tipa Amazon. Nemam account na njihovom webshopu; imam mailove s njima u kojima mi potvrđuju da napravim narudzbu, posaljem im broj narudzbe i da ce provideat VAT invoice. Obavio sam sve kako je trazeno, invoice nisam dobio. Nema nikakav account s kojeg bi ga skinio, u posiljci je bio samo nekakav ekvivalent otpremnice. Online kupovine su mi valjda 90% svih nabavki, od SADa do Kine, nije da prvi put to radim, ali prvi put mi se dogodilo da firma jednostavno ignorira zakonsku obavezu slanja racuna. Ne znam uopce kako bi se postavio tu.
  3. Pozdrav, Jako cudna situacija, prvi put mi se ovo dogodilo. Ima cca dva mjeseca narucio nesto iz UK firme, prije cega sam uredno pitao kako obavit kupovinu da na invoiceu uredno pise ime moje firme i VAT ID, kazu nema problema poslat cemo. Kupnja obavljena, proizvod stigao, trazim invoice, nema odgovora. Prije tjedan dana ponovim mail, odgovore prakticki bez odgovora, i bez invoicea. Pisem ovo navecer dok sam jos pod dojmom, sutra cu se cut s racunovođom da mi oni objasne sta ce s tim, ali sta uopce napravit u ovakvoj situaciji? Postoji li kakvo tijelo kojem se ovakve stvari prijave? Nije da sam bio fizicki u ducanu, pa nisu kucali racun, pa da mogu odbit obavit transakciju na vrijeme. Ne razumin zasto bi se ikakva firma ovako ponasala.
×
×
  • Napravi novi...