Jump to content

monika0000

Korisnik
  • Broj objava

    3
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Imala bi još jednu nedoumicu koja me obeshrabruje. Pročitala sam i tražila informacije ali nikako na zelenu granu. Što se tiče skladištenja robe i pribavljanja potvrde MTU, koliko razumijem moram imati na raspolaganju skladište, prostor a koji nije niti soba, niti garaža uz kuću i sl.? Obzirom da bi išla na varijantu da bi od nekolicine uvezenih proizvoda složila/napravila finalni proizvod koji bi prodavala krajnjem kupcu preko internet stranice, da li postoji neka dodatna solucija ili baš moram riješiti svu tu zavrzlamu oko skladišta i minimalnih tehničkih uvjeta, odnosno zakupiti poslovni prostor (ured, skladište, wc i sl.), ili prenamijeniti jednu sobu u poslovni prostor ili iznajmiti dio u nekom drugom skladištu i sl. Hvala.
  2. Puno Vam hvala na odgovoru. To me još uvijek buni jer mi trenutna plaća prelazi iznos koji ste gore naveli. Mislila sam ne ući u sustav PDV-a isključivo iz razloga jer ne znam kako će poslovanje ići, a iznos od 300.000,00 kuna mi se za sada čini "nedostižnim". Ukoliko idem u smjeru otvaranja j.d.o.o. kao što ste i predložili svakako je bolje angažirati knjigovođu obzirom da je papirologija kompliciranija. Hvala još jednom.
  3. Pozdrav, razmišljala sam o otvaranju web trgovine za preprodaju robe koja bi se naručivala iz inozmestva (zemlje EU, Kina i sl.) pa bi mi trebao savjet što je bolje otvoriti u ovom slučaju te koja se djelatnost upisuje za ovu vrstu poslovanja. U slučaju da je obrt bolja opcija, da li se za web trgovinu može otvoriti paušalni obrt ili? Ono što me također najviše brine je način na koji se provodi uvoz robe (knjiženje troškova, carina, pdv, vat i sl.), te da li je moguće ostvariti povrat pdv-a (nebi bila u sustavu pdv-a). Da li ovakvo poslovanje što se tiče papirologije mogu voditi sama (uvoz iz inozemstva) ili je bolje imati knjigovođu? To bi mi bio side job, obzirom da sam stalno zaposlena. Puno hvala.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija