EDIT: naknadno vidim da se ista roba moze naruciti po vecoj cijeni, iako tvrde da robe nema na zalihi. Planiram poslati sljedeći mail, pa mi bilo kakav savjet moze biti od pomoci:
Poštovani,
Vaši uvjeti poslovanja https://www.nekastranica.hr/uvjetiposlovanja kažu:
"Ugovor o kupoprodaji proizvoda između Kupca i Prodavatelja zaključen je trenutkom narudžbe proizvoda."
"U slučaju da prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti proizvod zato što naručenog proizvoda nema na zalihi ili ga nije više moguće naručiti od dobavljača, prodavatelj će pismeno obavijestiti kupca koji može otkazati narudžbu ili eventualno prihvatiti novi rok isporuke."
Prema navedenom kupoprodajni ugovor je sklopljen u trenutku narudžbe proizvoda, prema čl 48. Zakona o potrošačima:
"(1) Osim ako je drukčije ugovoreno, trgovac je dužan ispuniti ugovor o kupoprodaji bez odgađanja, a najkasnije u roku od 30 dana od dana sklapanja ugovora."
Također, u navedenom slučaju ste bili dužni obavijestiti me o nedostupnosti proizvoda, te bih ja birao želim li otkazati narudžbu ili čekati novi rok isporuke. Prema Zakonu o potrošačima, čl. 8.:
"(1) Trgovac je dužan uvjete prodaje istaknuti jasno, vidljivo i čitljivo.
(2) Trgovac je dužan pridržavati se uvjeta prodaje."
Također, pisali ste da uređaja nema na zalihi, međutim isti uređaj se i dalje može naručiti po većoj cijeni na https://www.nekastranica.hr/proizvod/uređaj/
Vi se izgleda ne pridržavate svojih uvjeta poslovanja a ni Zakona. Molio bih Vas da ispunite svoje obaveze iz kupoprodajnog ugovora, te dovršite narudžbu. Napominjem da imam dokumentirano sve, jučerašnju cijenu s popustima, Vaše uvjete poslovanja te današnju ponovnu dostupnost proizvoda iako tvrdite da ih nema na zalihi.
Lijep pozdrav,
ime i prezime