Jump to content

rtrpljnr123@gmail.com

Korisnik
  • Broj objava

    10
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

O rtrpljnr123@gmail.com

  • Status
    Novak

Nedavni posjetitelji profila

163 pregleda profila
  1. Najbolij primjer ,kako se cijeni mišljenje gosta i iznajmljivača je XXXXXXXXX. Kod te posredničke agencije gost daje ocjene i recenziju,isto tako iznajmljivač daje svoj komentar.Oboje moraju to učiniti u roku od 14 dana,tada agencija vrednuje istinitost dobivenih informacija te objavljuje ili ne objavljuje,ili može djelomično objaviti poruke gosta i iznajmljivača.Kako agencija ima u tome dobra iskustva ,objave budu korektne.
  2. Nastavak,gosti iz Njemačke ,koji su boravili u istom apartmanu termin ranije ,dali su prosječnu ocjenu po osnovi više kriterija 9,5 ,a gost neprimjereni koji je upozoren od bookinga da iznaj-mljivač traži da napusti apartman ,daje prosječnu ocjenu 3,5 .Booking nakon njegovog odlaska objavljuje njegovu recenziju i ocjene,i još da gost traži od bookinga 800 € za strah koji je pretrpio za pad tende. U recenziji piše da srečom za nevremena nije bio u apartmanu.Gost iz Austrije pokraj tog apartmana mi je rekao da je vjetar mlatarao sa tendom dok je nije iščupao iz zida. To sve je javljeno bookin
  3. Ponašanje bookinga kod recenzija gostiju koji borave u objektima -apartmanima kod privatnih iznajmljivača je neprimjereno.Naime,booking objavljuje ocjene od 1-10 i recenzije gostiju,tako da kod loših recenzija ne provjerava te ocjene kod iznajmljivača,tako da prije objave utvrdi da li su te ocjene pravedne.Naime,gost koji se ne ponaša u skladu sa kučnim redom,ako ga se upozori na takvo neprimjereno ponašanje,tada slijedi loša ili lošija ocjena i recenzija.Kod bookinga ima se mogučnost prijave gosta za neprimjereno ponašanje i da se zabrani gostu ponovnimdolazak u taj objekat.Ipak booking loš
  4. Taj stanar jedini boravi stalno u kući.Ostali stari žive u Njemačkoj,Sloveniji i Bosni i Hrvatskoj.Rekao sam mu ,da ću obavijestiti stanare ,da je iznos koji je on odredio za betoniranje 10 m2 previsok,te da ću obavijestiti nadležne institucije.Zanima me koje institucije mogu obavijestiti ?Tu se radi možda o 1 kubiku betona.
  5. Nemamo upravitelja.Ima 7 stanova.Nema zajedničke pričuve.Taj stanar samo skuplja novac 1 puta godišnje za vodu.Stanari u stanovima borave samo u ljetnim mjesecima i eventualno dođu još koji puta.Stanar ne pokazuje račun od Vodovoda ,nego kaže iznos koji želi.Meni je naplatio za 2018 god. 400 kn i sada mi je rekao za 2019 g. 400 kn.
  6. Stanar koji 1 puta godišnje kaže stanarima/ koji dolaze samo u svoj stan po ljeti/ koliko trebaju platiti za potrošnju vode,to radi bez da pokaže račun Vodovoda.Meni je odredio cijenu za 2019 400,00 kn ,a toliko je bilo i prošle godine.Isto tako kuča sa 7 stanara je dobila cestu,tako da prilaz do kuće oko 10 m2 treba asfaltirati ilu betonirati. Taj stanar mi je usmeno rekao da je prikupio 3 ponude i da moram platiti 1600 kn.Znači za 7 stanara je 11200 kn.Rekao sam mu da je to previše za taj posao.Stanar sa kućom iznad je za 40 m2 platio majstoru 3 puta manje i to 4000 kn.Tom stanaru koji zast
  7. Gost je iz Rusije ali živi u Njemačkoj.Gosta sam tražio 4 puta putovnicu,ali je to njegova supruga osorno odbijala dati.Tek predvečer su to učinili.Booking sam odmah obavijestio,ali za sebe imaju svu pravnu zaštitu.Iznajmljivače oni ne štite,te objavljuju ne istinite recenzije,kojima osporavaju ugled iznajmljivača. Do sada sam imao 4-5 slučaja sa gostima iz Rusije,koji žive u Njemačkoj. To su ljudi čiji preci su bili Nijemci. Ti turisti prijave dolazak 1 familije,a drugi dan dođe još jedna familija.Imao sam slučaj da treči dan došle još 2 osobe, ukupno 10 osoba.Prijaviš policiji,ali policija s
  8. Poštovani,molim za pravni savjet. Gost Rus iz Njemačke rezervirao je apartman preko bookinga.Kod dolaska odmah se počeo neprimjereno ponašati.Ostavio je svoj auto u dvorištu od 14,00 do 18,00 sati, tako da druga 2 gosta iz Njemačke /došli i'sto preko bookinga/ nisu mogli uči sa autima na parking,a ja nisam mogao u garažu.Upozoren je više puta i to je ignorirao i išao se kupati.Izvadio je gumeni čamac i motor i stavio u garažu.Nije želio dani putovnice.Pokazan mu je vez u moru za brod,on je rekao da če brod drugdje staviti.Može imati posljedice zbog toga rekao sam mu.Prijavio sam bookingu nepri
  9. Supruga je prelazila na cesti zebru bez semafora,te je na nju naletio vozač pod utjecajem alkohola ,koji je upravo izašao sa parkirališta ugostiteljskog objekta.Policajac koji je navečer došao kod mene u stan da potpišem dokument,rekao mi je da je utvrđenom da počinitelj ima 1,2 promila alkohola ,ali da je on stalno u Policijskoj stanici izlazio sa saslušanja ,te je razgovarao mobitelom sa doktorima i tražio njihovu pomoč.Supruga je u nesvijesti završila na Neurologiji i bila u Aritheri ,gdje je prohodala,alii ima posljedice da ne može govoriti i jesti hranu,te se u Domu za starije osobe hran
  10. Gost iz Njemačke rezervirao je u 3 mjesecu 2019 apartman u mojoj kući.Več u 5 mjesecu je otkazao rezervaciju i tražio je povrat avansa za rezervaciju.Naveo je da ima operaciju srca. Odgovorio sam da moj advokat smatra da je bolest viša sila,te da ću mu vratiti avans,ali da mi pošalje zdravstvenu dokumentaciju ili otpusno pismo iz bolnice.Nazvala me njegova rođaka iz Hrvatske ,tako se predstavila i rekla da mi on traženi dokument ne će dostaviti. Zatim mi je on poslao mail ,gdje me vrijeđa pogrdnim imenom i prijeti da ako mu u roku nekoliko dana ne pošaljem avans da će me posjetiti on i još 4 o
×
×
  • Napravi novi...