Jump to content

Rebelwithme

Korisnik
  • Broj objava

    4
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Mozete mi tocno specificirati o kojem sudu pricamo ovdje. Tu dolazimo do problema, Uber HR je registriran u RH za marketing, IT usluge, oni imaju podruznicu u NL Nizozemska (centar za EU), koji isplacuje novac od kartica vozacima u RH. Oni su morali otvoriti kao podruznica u RH sestrinsku tvrtku jer prelaze odredeni iznos dobiti kod nas, ne znam tocno koji. Lagano je iskopati na serveru koji je negdje na cloudu logove, kada sam ja bio online (moj ID), kao recimo javna IP adresa moja, ali i u isto vrijeme neka 2 IP javna adresa koja se pojavila na web serveru u isto vrijeme kaada i ja. Dobavljaci interneta T-com, A1 imaju fiskni net i mobilni net, opseg IP adresa je razlicit za mobilne i fiksne adrese, to je lagano saznati koji. Vjerujem da se ovdje radi o mobilnom internetu tj mobilnoj IP adresi, kojom se spaja netko u autu preko obicne Chrome/Mozilla. Pitanje koji sud angazirati recimo da se iscupaju logovi kada sam ja bio na platformi i netko 2 u isto vrijeme na web serveru, to je puno podataka, ali postoje alati koji tocno mogu secirati i izvuci pravu informaciju, pitanje je volje i zakonskog naloga. Pitanje koji sud pitati za sumnju da se uputi nalog kome, sestrinskoj firmi u RH ili headquetor za EU u Nizozemskoj???? dakle koji sud trgovacki, neki drugi... I gdje pustiti nalog doma ili vani....
  2. Lagano je kontrolirati aplikaciju jer je ona negdje na cloudu, recimo Amazon (AWS), to je obicna http/https aplikacija, kao vasa stranica koju otvarate u browseru, naravno da postoje ulazi za spajanje na aplikaciju/server iz nekih razloga, ALI sa vecim kredencijama od moje. Tu mislim na call centar recimo, drugi primjer na odjel marketinga koji zeli pratiti stanje za potraznjom, prema gradu, kvartu, kratko za istrazivanje trzista i oni imaju te podatke. Oni imaju vjerojatno opciju da nekom vozacu ne kroz ime i prezime, baza ne poznaje imena, nego neki IDxyzt, omogucuje da si ti online (recimo meni na mobitelu pise), a u stvari ja sam offline i ne mogu primati narudzbe, jednostavno odredeni IDbroj se blokira.
  3. Pozz, Molim pojasnjenje kako mogu ostvariti svoja prava ako sumnjam da mi netko uskracuje, kontrolira voznje na digitalnim platformama uber/bolt ,a ne govorim o algoritmu, kodu, nego covjeku. Vozaci dijele informacije izmedu sebe tako da znam da u nekom vremenskom periodu kroz jedan dan ja zaradujem 40-50% manje nego drugi vozaci i to ne pricamo o nekoliko dana u nizu, nego o tjednima i mjesecima. Podrska istih tvrtki naravno negira sve, pravdajuci to nekim sabloniziranim mailom u kojem za izliku spominju vrijeme dana, dan u tjednu, da je sa njihove strane sve u redu u sustavu, da provjerim svoj telefon, mobilni internet. Imam firmu koja posluje sa istim firmama, koju cu biti prisiljen zatvoriti jer ne mogu podmirivati davanja prema drzavi i zelim istjerati pravdu na cistinu tj. ne zelim se predati bez borbe. Molim pomoc kroz pravni okvir sto mogu ocekivati.
  4. Pozz, Trebam savjet; kakve šanse imam za privatnu tužbu protiv jedne digitalne platforme za taksiranje, ako se ne poštuju pravila igre za sve. Konkretno radi se o reklami za vozila, nema uvjeta kao ocjena vozaca, da bude nešto kao kriterij, nego se radi da se reklama veže uz registraciju vozila. Napomena jest ako auto ima traku na vratima da se to prije najavi, da se pripremi manja naljepnica. Problem je što nisam direktno prijavljen, nego vozim preko njihovog partnera, a niti tamo nisam prijavljen, poanta je da neki vozači sa istim autom, marka i model koji rade za tog partnera imaju reklamu a ja ne mogu imati istu, bez ikakvog objašnjenja zahtjev mi je negiran. Želim tužiti tvrtku za nepoštivanje tržišne utakmice, gdje nismo svi isti, kao primjer želim navesti da se ista tvrtka navodno zalaže za ravnopravnost, anti-diskriminaciju, sve ono što se treba lijepo "zapakirati" u poslovanje tvrtke koja radi u 21stoljecu, da to lijepo izgleda u javnosti i medijima, a u praksi je drugačije.....
×
×
  • Napravi novi...