Jump to content

ilivan19

Korisnik
  • Broj objava

    10
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

Nedavni posjetitelji profila

Prikaz nedavnih posjetitelja je isključen i nije prikazan drugim korisnicima.

  1. Dali je onda dovoljno da se pozovem na zastaru za račun broj taj i taj prema članku 225 zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15, 29/18). bez navoda iznosa s obzirom da se ne sjećam koji je to točno iznos bio uplačen
  2. samo još nešto. sporni iznos iz 2010 jhe 5661 kn. s obzirom da sam ja 2010 na taj račun uplatio određeni iznos cca 600 kn dali kada ću se ponovno pozivati na zastaru moram napisati cjelokupni iznos ili iznos umanjenj za uplačeni dio ili je to nebitno
  3. Znači ovo što sam se već pozvao na zastaru ništa ne znači. i još jednom s obzirom da sam zatražio prijevremeni raskid ugovora hoću li ga moći raskinuti bez da podmirim sporni dug
  4. i koliko sam shvatio ove iz službe za korisnike rečeno mi je da će cjelokupni dug poslati na utuženje. što onda?
  5. Upravo sam zatražio prijevremeni raskid ugovora. sad me zanima dali će i taj dug koji se vodi pod zastaru biti naveden i dali ću moći raskinuti ugovor bez da ga platim
  6. A što sa posljednja 4 računa koja su proknjižili na dug. sad će mi se oni voditi kao neplaćeni i ne mogu ništa po tom pitanju
  7. Potpisao novi ugovor bez problema. Koje su mi onda opcije a da mi se taj dug ne naplati
  8. Taj dio mi je jasan ali smiju li prebacivati uplate na dug koje su plaćane po određenim pozivima na broj za određeni mjesec.
  9. Dali to znači da će mi oni nadalje svaku uplatu uplačivati na taj dug i smiju li to. Mogu li išta napraviti po pitanju toga da mi mi se računi knjiže točno po pozivima na broj. Što moram napraviti kako bi prijevremeno raskinuo ugovor.
  10. 2010 godine ukraden mi je mobitel na putovanju. Od trenutka krađe do trenutka prijave tadašnjem vipu napravljen mi je račun u iznosu od cca 5000 kn. Nakon odbijenih žalbi od vipa i hakoma utvrđeno je da račun moram podmiriti. Nadalje uredno podmirujem sve račune prema pozivima na broj osim dotičnog sve do 12 mjeseca 2019 kada dobivam prvu opomenu za navedeni dug. U međuvremenu sam primjetio da posljednja 4 računa nisu proknjižena prema modelu već A1 prebacuje taj novac na otpis duga. Pozivam se na opći rok zastare a ovo je njihov odgovor. Potvrđujem Vam kako je dugovanje iz 2010. godine potrebno podmiriti. Zastara se ne odnosi na pravo da A1 Hrvatska potražuje od dužnika plaćanje duga. A1 zadržava pravo naplate neplaćenih računa prilikom nastupanja zakonske zastare dugovanja po neplaćenim računima, no nema pravnih sredstava prisilnim putem potraživat iznose po neplaćenim računima. U slučaju dodatnih upita, tu smo za Vas. Uputa o pravnom lijeku: Ako niste zadovoljni ovim odgovorom, slobodni ste u roku od 30 dana uputiti pisani prigovor drugostupanjskom tijelu na adresu Povjerenstvo za reklamacije potrošača, Vrtni put 1, 10000 Zagreb ili na e-mail adresu: povjerenstvo@A1.hr. Za vrijeme trajanja spora, a da biste se mogli neometano koristiti uslugama na Vašoj liniji, potrebno je podmiriti nesporni dio računa/prosjek zadnja tri računa te nastaviti plaćati buduće račune. Ujedno Vas molimo da nas izvijestite po uplati nespornog dijela računa. Zanima me što mogu napraviti da mi se uplate ne prebacuju na taj dug s obzirom da sam pod ugovornom obvezom još godinu dana te da mi uključe usluge koje mi trenutno nisu omogućene
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija