Pozdrav, isprika ako je netočna tema!
Naručili smo korekcijske naočale sa jedne poznate regionalne stranice. Prilikom kupnje se posebno kupuju naočalne leće, a posebno okviri, te se dostavljaju zajedno kao cjeloviti proizvod.
Nakon dostave, primjetili smo da su naočale 7 mm uže od podataka navedenih na webshopu, te samim time ne odgovaraju i željeli bismo ih vratiti (zajedno s pripadajućim lećama).
Prodavač (webshop) se poziva na zakon o zaštiti potrošača, članak 79, st. 3 prema kojemu mi nemamo pravo na jednostavni raskid ugovora ukoliko je predmet ugovora roba koja je izrađena prema specifikaciji potrošača, te nude samo mogućnost povrata okvira.
S obzirom da stvaran proizvod ne odgovara opisu proizvoda na webshopu, postoji li neki način da se izborimo i da nam vrate novac za same leće, s obzirom da njih ne bismo ni kupili da smo znali da proizvod ne odgovara dimenzijama? Sama cijena leća je jednaka kao i cijena okvira tako da nam nije svejedno, pogotovo zato što su oni u krivu jer navode netočne podatke na webshopu.
Hvala unaprijed!