Jump to content

ŠANTI2020

Korisnik
  • Broj objava

    32
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

Nedavni posjetitelji profila

416 pregleda profila
  1. Točno je da banke vole otezati sa obavještavanjem klijenata o njihovim dugovanjima, sve dok se ne desi neugodno iznenađenje - opomena pred ovrhu, blokiranje računa. Banke žive od kamata i zato puštaju mali dug da naraste: glavnica + mjesečne kamate + kamate na kamate. Trajna zastara duga postaje pravomoćna tek kada je dužniku uručena pismena pošiljka poslana preporučeno - RJEŠENJE O ZASTARI PRAVA NA NAPLATU DUGA poslano od: REPUBLIKA HRVATSKA MINISTARSTVO FINANCIJA - POREZNA UPRAVA PODRUČNI URED (naziv grada) Klasa: xxxxxxxxxxxxxx Ur.broj: xxxxxxxxxxxxx (adresa područnog ureda) Obrazloženje rješenja o trajnoj zastari pečatira i potpisuje Pročelnik poreznog ureda porezne uprave. Područni ured je u Općini prebivališta dužnika, gdje se obavezno mora predati ZAHTJEV ZA OTPIS DUGA ZBOG ZASTARE - u zahtjevu ne treba opisivati razlog dugovanja, to je zavedeno u Poreznoj upravi, treba samo napisati svoje podatke - ime i prezime, adresu, broj tel. i oib. Ispod toga naslov koji je ujedno i zahtjev, gore navedeno velikim slovima. Dolje desno vlastoručni potpis. Zahtjev za otpis duga predaje se u Općini kojoj pripada adresa prebivališta - U PISARNICI na šalter predati i pričekati predan zahtjev sa pečatom i potpisom. Tada se pokreće postupak pravomoćnosti zastare. Bez rješenja o zastari vjerovnik postupa kao da nije nastupila zastara. Po zakonu je, ali postaje pravomoćno onog dana koji je upisan na vrhu rješenja. Da li ste dobili ovo rješenje? Na njega se vaš otac može pozvati na potraživanje starog duga - na temelju članaka iz NN - Narodne novine koji su navedeni u rješenju. Ako nemate ovo rješenje znači da niste predali Zahtjev za otpis duga zbog zastare. Hitno! Otiđite s vašim ocem u općinu u pisarnicu i predajte ZAHTJEV SA POŽURNICOM - tako ćete izbjeći čekanje na rješenje najmanje dvije godine. Sa požurnicom ćete se isto načekati mjesecima pa bi bilo korisno neko vrijeme nakon predavanja zahtjeva u Općini, otići u Područni ured koji rješava vašu zastaru i zamoliti ih da u što kraćem roku donesu rješenje jer postoji velika mogućnost da vašem ocu sjednu na prvu plaću, sjedati će na svaku čim vide da je u radnom odnosu. Pokušajte zaštititi taj njegov novi tekući u FINI na šalteru za zaštićivanje računa, ako je to po zakonu moguće. Mislim da bi za vašeg oca bilo najsigurnija isplata plaće na ruke (to nije rad na crno ako je prijavljen, nego samo način isplate. Tako vaš otac neće ostati bez zarade kroz taj duži period rješavanja predanog zahtjeva. U slučaju isplate na ruke, poslodavac provuče plaću preko svog računa sa naznakom svrhe (isplata plaće). Budite uporni i jednom mjesečno odite na Općinu u Poreznu upravu - područni ured općine vašeg oca i tražite hitno rješenje zbog mogućnosti blokiranja računa. Blokada se može desiti onaj trenutak kada vašem ocu sjedne na račun prva plaća. Tako to rade.
  2. Ja bi rado stavila neko drugo korisničko ime jer anonimnih ima puno, napisati ću ovo moderatoru, pa ako neće ići sa promjenom imena onda moram u anonimuse 😀
  3. Molim upute kako da promijenim svoje korisničko ime. Na profilu piše - uredi, pa mi se otvore polja za upis datuma rođenja šta je nebitno, pa opcija promjene slike ali nigdje ne vidim promjenu imena.
  4. Pročitaj sve o tome od početka ove teme, meni je to lijepo objašnjeno pa sad razumijem zašto. Ovo treba gledati iz perspektive onoga čiji je portal, postaviti se u njegovu poziciju pa će ti biti sve jasno. U svakom slučaju zaštićen si korisničkim imenom, ne može ti nitko ništa loše učiniti na ovom portalu.
  5. Ispravak greške u pisanju, nije G5 nego G+ društvena mreža 😀 5G umrežavanje je toliko aktualna tema da mi se pobrkalo u pisanju a nisam stigla ispraviti.
  6. Gledam na profilu kako promijeniti ime - to neznam, mogu upisati svoj datum rođenja i navesti druge podatke ali to nije potrebno. Gdje da kliknem za promjenu korisničkog imena?
  7. Izgleda da sam se krivo izrazila, sad vidim iz onoga šta sam napisala gore da kasnim sa informiranjem o korištenju interneta, zapravo sa korištenjem društvenih platformi i portala, internetom sam se služila za informiranje, traženje posla, pisanje mailova, svega i svačega osim igrica i društvenih mreža. To me jednostavno nije privlačilo (osim igranje šaha protiv kompjutera 😊) a na toj društvenoj mreži otkrivala sam hakiranje i zloupotrebu mog i tuđih profila,vodila borbu na virtualnom bojnom polju, umorila se od toga i obrisala sve svoje tragove + profil.
  8. Ma ne, nova sam na ovom portalu, a internet koristim na mobitelu od 1912. a puno prije toga na kompjuteru, pa na laptopu. Jedino nikad nisam bila registrirana nigdje osim na G5 mreži sa koje sam se povukla zbog određenih razloga (bolje ne pisati javno o tome). Šta ćemo onda samnom 🙂? Da promijenim korisničko ime? Ako napišem da sam anonimna, takvih je puno, a ni to mi se ne sviđa. Znam šta znači imati profil na fejsu i zato ga nemam, ali da se dugo služim internetom, to je tako i ne pamtim otkad točno. U doba kad se informatika pojavila kod nas, to mi je bio nastavni predmet. Nisam imala potrebe za time jer moj posao nije imao veze sa informatikom, a napisala sam da sam nabavila prvi mob u vrijeme puno prije nego šta su se pojavili pametni telefoni, vjerojatno među zadnjima koji su imali potrebu za tim, isto tako i mobilni internet nije mi bio potreban, ali sam se u to vrijeme služila kompjuterom. Surfanje je jedno a korištenje portala skroz drugo i zato sam u tome nova. Sa nekih portala redovito čitam vijesti iz hr i svijeta ali nigdje osim tu nisam registrirana. Zato mnoge stvari još upoznajem u vezi korištenja i pravila. Ok, onda ću promijeniti korisničko ime, moram smisliti neko...😀
  9. Ruby, mislim da sam zadnja osoba u hr koja je odlučila nabaviti mobitel, najprije onaj bez interneta a puno kasnije opet zadnja koja je kupila pametni telefon, tako da debelo kasnim sa informiranjem o korištenju interneta i društvenih platformi. Sve sam brzo sama savladala kad sam kupila prvi pametni i ušla u virtualni svijet, a ono šta nisam znala o pravilima portala, saznajem od svih vas koji mi tako dobro dajete objašnjenja.
  10. Eto meni odgovora pred nosom, dolje na dnu stranice, pored zdravih očiju ne vidim šta čitam pa vas zagnjavila nepotrebnim pitanjima 🙄...sve je to rezultat nedostatka koncentracije zbog kronične neispavanosti, takav mi je period, nikad pospana pa surfam po Legalisu do jutra...jutros do pola 7 😀...meni za pouku da mozak treba više od 3, 4 data odmora od svega, a vama puno hvala na odgovoru.
  11. Da, upravo to sam i sama zaključila nakon objave ovog pitanja, brisanjem nečijeg profila ostaju komentari koje bi tada trebalo uređivati a šteta je to sve izbrisati jer ima puno dobrih pitanja i još boljih odgovora. Ja nemam problem sa skrivanjem od ikoga, ne kršim zakone 😃...pitanje u vezi brisanja profila nije proizašlo iz moje želje da se odjavim, niti sumnjam da se podaci korisnika ovog portala upotrebljavaju u komercijalne svrhe, nego volim uvijek znati zašto je nešto a tiče se mene, jednostavno želim sve razumjeti. Hvala vam na izvrsnom objašnjenju, kako meni, tako i drugima kojima nije jasno zbog čega su naši profili trajni.
  12. Ivane, uvijek razmišljam logično, pa tako i o brisanju profila, bilo to sa društvene mreže ili sa nekog portala, svejedno. Ako se netko želi registrirati, normalno je za očekivati da se može i odjaviti. U pravilima korištenja ovog portala to nije navedeno. Za usporedbu, palo mi je napamet ovo: odlučim s nekim bez prisile sklopiti brak, ali ako se želim razvesti, saznam da mi je to onemogućeno, šta znači da moram prisilno biti vezana bračnim ugovorom s nekim sa kime ne želim. Druga stvar koja mi je isto tako pala napamet je to da ne mogu znati da li se obraćam odgovorom ili komentarom živoj osobi ili umrlom, jer ima i takvih, na primjer, korisnik teško oboli, bliži mu se kraj života, nije mu do ničega i rješava sve za šta je vezan dok je još živ, ali svoj profil ne može obrisati i odjaviti registraciju, u međuvremenu umre i dalje kao korisnik nekog portala, pojavim se ja kao novi korisnik, pročitam njegove objave, pišem mu, podijelim s njim svoja životna iskustva na neku temu, a on već odavno mrtav...Legalis je poseban portal, izvrsno je uređen, zaštićen od negativnih ljudi, trolanja, uvredljivog izražavanja i svih mogućih nepoželjnih upliva. Ovdje vlada zdrava atmosfera, za razliku od svih drugih portala gdje se svašta dozvoljava. Šta se mene tiče, ovdje mogu biti registrirana do kraja života 🙂 Kad bih ja imala svoj portal uredila bi to ovako: svim registriranim korisnicima koji određeno vrijeme, recimo, 3 godine ne pokažu nikakvu aktivnost, brisala bi njihove profile jer kroz to vremensko razdoblje svašta se može desiti - nemaju više potrebu za pravnim savjetovanjima, ne pokazuju nikakav interes ili više nisu živi, pa mi ne bi bilo smisleno smatrati ih korisnicima ako to u stvarnosti kroz dugi period nisu. Uvijek se lako ponovo registriraju ako to žele.
  13. Nisam znala da je i na drugim forumima tako, jer sam registrirana samo na Legalisu i nemam svoj profil niti na jednoj društvenoj mreži. Povjerovala sam korisniku koji vam je postavio to pitanje, očito ni on nezna pravila svih foruma. Ali, prije 6 godina bila sam registrirana na G+ neko vrijeme i lako sam obrisala svoj profil. Eto, postepeno učim o tome, hvala za objašnjenje.
  14. Teško ćete sami ovo riješiti, treba vam suradnja sa ostalim suvlasnicima zgrade, ima vas 47 a vi bi sve obaveze preuzeli na sebe, kako vidim. Svima vam je u interesu da se ovaj zajednički problem riješi a vi niste obavezni to sami rješavati za cijelu zgradu. Napisala sam vam da hitno organizirate sastanak svih suvlasnika i stanara da se zajednički dogovorite oko podjele potrebnih radnji u prikupljanju informacija i dokumentacije. Za početak porazgovarajte sa dva ili tri suvlasnika za koje smatrate da su spremni na suradnju, dogovorite se za termin sastanka kada je većina kod kuće - kod nas je sastanak bio u jedan petak u 18 sati - vikend nije dobro vrijeme za to jer mnogi idu izvan grada ili imaju druge planove pa bi odaziv bio u manjem broju, zatim zajedno sastavite poziv za sve, sa ukratko opisanim razlogom za sastanak, kopirajte ga ili isprintajte u 45 primjeraka (vama ne treba) i svima ubacite u poštanski sandučić pozivnicu, nikako jedan poziv na oglasnu ploču koju netko može rasparati - to bi mogao učiniti upravo taj vaš predstavnik - a njemu drugačiju pozivnicu sa zahtjevom da sastanku pristupi sa svom dokumentacijom o vođenju zgrade - sve račune i potvrde o plaćenim uslugama za popravke i druge plaćene usluge ako su obavljene (farbanje zajedničkih prostorija tj stubišta, servisiranje lifta, popravak portafona, ulaznih vrata, čišćenje zgrade i slično). Pozive podijelite tjedan dana prije održavanja sastanka da se ostali suvlasnici i stanari na vrijeme pripreme tj da odvoje jedan sat samo za taj skup. Ako se vaš predstavnik ne pojavi na sastanku, to će vam biti očiti dokaz da izbjegava izvršavanje svojih obaveza prema svim suvlasnicima. Sastanak svakako održite i bez njega, pa prema rasporedu vašeg radnog vremena a isto tako i ostalih zaposlenih suvlasnika, dogovorite se tko može prije podne obaviti ono šta vi ne možete jer radite samo prvu smjenu. Kod nas su dva suvlasnika išla zajedno po potrebne informacije, ali je predstavnik suvlasnika zgrade dužan dati vam informacije u kojoj banci je račun na koji se uplaćuju rate za pričuvu, uostalom on posjeduje sve šta vam je potrebno i dužan vam je sve predati na uvid. To je tek početak provjere stanja vašeg zajedničkog fonda. Obzirom da se na vaš pismeni zahtjev ne odaziva, beskorisno je dalje od njega tražiti išta pismenim putem. Na sastanku će biti raznih prijedloga drugih suvlasnika kako doći do potrebne dokumentacije i raspitajte se imate li u zgradi pravnika koji zna kako doći do svih informacija. U našem neboderu imamo najmanje jednog i on je član novoizabranog Vijeća suvlasnika, šta je olakšalo rješavanje istog problema koji imate i vi. Od banke možete zatražiti i dobiti ispis svih uplata za pričuvu i isplata za troškove održavanja zgrade ako znate u kojoj banci je taj račun, a najbolje bi bilo otići u FINU na savjetovanje ako vam predstavnik ne preda dokumentaciju. Problem je složen, ali nije neriješiv. Trebati ćete protiv njega predati tužbu Sudu, drugačije neće ići. Kažete da 10 godina nemate nikakav uvid u raspolaganje sa novcem iz zajedničke pričuve. Zašto ste tako dugo čekali? Moguće je da skuplja novac za neki svoj plan, da ga uplaćuje na nečiji račun, možda planira prodati svoj stan u vašoj zgradi i odseliti se u drugu državu pa ga treba pod hitno spriječiti u tome još dok je dostupan i to sudskom tužbom. Ako mu se izgubi trag, tek ćete tada imati još veći problem.
  15. Zbog čega ne postoji opcija brisanja profila? Svugdje se članovi i korisnici mogu odjaviti i izbrisati svoj profil, samo tu ne? Ne vidim razlog za to pa molim odgovor, ne zato da obrišem svoj, to nikako, nego samo želim znati zašto je to izuzetak samo u ovom portalu.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija