Jump to content

nelomitemibagrenje

Korisnik
  • Broj objava

    5
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

Nedavni posjetitelji profila

Prikaz nedavnih posjetitelja je isključen i nije prikazan drugim korisnicima.

  1. Puno Vam hvala na odgovoru, Ruby. U meduvremenu je 15 dana odkad sam reklamaciju poslala proslo, te sam ih telefonski kontaktirala i nakon razgovora, poslala im i fotografiju "prije". Malo me brine sto mi bez obzira na telefonsku potvrdu kako je reklamacija zaprimljena i napisana na odgovarajuc nacin, na sam mail nitko ne odgovara, te zasad nemam dokaz "crno na bijelo" da su ju zaprimili. Ako budete nasli vremena i volje, zamolila bi Vas jos za savjet sto da napravim ako ni tijekom ovog tjedna (tako mi je najavljeno) ne zaprimim pisani odgovor.
  2. Htjela bih vas zamoliti za savjet u vezi slijedeceg problema; Pri zadnjem zahvatu na grobnom mjestu (nisa) cija sam ja korisnica, kamena ploca je ostecena (okrhana je pri rubu). Zahvat je obavilo komunalno drustvo ciji je vlasnik grad. Kad sam vidjela stetu, slikala sam plocu, i 15 dana kasnije mailom poslala reklamaciju, u kojoj sam se uz to kao primarni problem pozalila i na neuredne i packave pecate koji plocu drze na nisi. Zatrazila sam sanaciju ploce i predlozila nacin na koji se to moze uciniti. Buduci da nisam dobila nikakvu potvrdu da su zaprimili reklamaciju, nakon par dana nazvala sam ih da provjerim. Odmah su me preusmjerili na broj njihove klesarije. Tamo mi je (pretpostavljam rukovoditelj) rekao da je po njemu posao odraden korektno, spominjuci pritom kako je tamo zahtjevno raditi jer su zidovi u losem stanju (kasnije sam proucavajuci zakone i pravilnike po kojima posluju procitala da su za zidove oko nise odgovorni korisnici, tj.-ja) Ostecenje ploce nije ni spominjao dok ja nisam istakla da je to glavni problem, a odgovorio mi je da je ploca zasigurno vec ranije bila ostecena, ali su stari pecati skrivali ostecenje. Nakon razgovora sjetim se da sam, prije odlaska da narucim taj posao (da si skratim objasnjavanje koju vrstu slova i gdje dodati), uslikala plocu, i pri slijedecem ciscenju mobitela fotografiju izbrisala. Izgubim popodne, googlam i isprobavam jedno po jedno rjesenje, i uspijem fotografiju vratiti. Uvecavanje i usporedba dvaju fotografija dokazuju da prije zadnjeg zahvata ostecenja nije bilo. Pismeni odgovor na reklamaciju jos nisam dobila ali ga iz spomenutog telefonskog razgovora naslucujem. Kako dalje postupiti da (po mogucnosti uz sto manje maltretaze i financijskih troskova) dodem do pravednog rezultata? U slucaju potrebe spremna sam bez problema dati mobitel na uvid (nekome strucnom i za to zaduzenom) da se provjeri autenticnost i datum snimanja starije (spasene) fotografije.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija