Jump to content

syzygy

Korisnik
  • Broj objava

    7
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Rekao sam na što mislim sa tim..ok je kazna, ali da se primjenjuje ista teška kazna kad udariš auto na cesti/parkingu i odeš bez ostavljanja podataka vlasniku vs. udar zastitne ograde na obilaznici bez ostavljanja podataka vlasniku gdje još ni ne očukuješ da nije državno, nego neki d.o.o. posjeduje ogradu ..ali mi je jasno da je takav zakon i trebam se tako postaviti
  2. Vidim da se to gleda poprilično suhoparno, malo mi je to robotski , nisam imao situacije općenito sa sudstvom(zato sam u uvodu, razmišljajući meni logički rekao da mi je čudno i nelogično)..ostaje samo nadati se da sa sucem biti više ljudskog faktora
  3. Upravo to, na parkingu je puno jasnije jasno da moram moralno postupiti i ostaviti podatke u odsutnosti vlasnika..logika mi kaže nije isto udariti ogradu i biti isto kažnjen..gledajuci sa strane logike, ne kruto zakona.. OK, hvala na odgovorima..vidjet ću što će se dešavati , pa rezultat, nadam se pozitivan, javim ovdje.
  4. Ok svedimo sve na to da sam dobio oduzimanje vozačke, a da je vrlo moguće ne smatraš da trebaš ostaviti podatke vlasniku ograde, kao kad udariš drugo auto sa živim bićem unutra i odeš(pobjegneš) bez ostavljanja podataka...i meni ovo zvuči kao izjednačavanje jer mi oduzimaju vozačku..zar je korektno tako birokratski shvatiti i kazniti te kao da je isto nemoralno učiniti i jedno i drugho.. zar nije ljudski ne oduzimati vozačku , a oduzimati ako si pobjegao ..i da li bi ti trebao iznijeti sucu to moje iskreno mišljenje o slučaju..evo to je zadnje što nisam siguran još PS Definitivno onda idem bez izjašnjavanja o krivnji i naknadno iznošenje argumenata pred suce
  5. ..ako sam već u izvještaju spomenuo da sam od umora klonuo, valjda to ne mogu mijenjati pred sucem i spominjati druge razloge.. ..mislim stvarno nisam računao da trebam kontaktirati vlasnika ..prekosutra ću predati žalbu, možda i tražiti uvid u dokaze, tj.slike koliko je oštećena ograda..valjda to moraju imati..ja sam nastavio voziti ,tako da to struganje ne može biti pre vidljivo i velika šteta..nisam mislio da trebam kontaktirati, sutradan sam bio iskren policiji bez nekih kalkuliranja, tako ću i na sudu biti iskren, s tim da ću reći da nije korektno da ostajem bez vozačke, čak usprkos svim argumentima zašto mi treba auto..da nikad ne pijem kad vozim , zato mi ovo izricanje oduzimanja vozačke čak i malo osobno smeta jer 2000kn+vozačka je pod istim člankom 176. gdje se trebaju razmjeniti podaci u EU izvješću.. Ali ok , šta je tu je.. hvala na odgovoru, sad su mi malo jasnije misli
  6. OK, Ali ovih 2000 i 6 mjeseci vozačka je jer nisam ostavio podatke vlasniku, gdje da ja znam podatke vlasnika ograde i da je to ist kažnjivo kao da udariš nekoga i pobjegneš..svrstati to u članak zakona gdje članak 1. ne ostavljanje podataka kad si udario nekoga..znači pobjegao..u isti rang stavljaju oštečenje stvari-ograde i oduzimaju mi vozačku..to mi je bezobrazno, ok platiti štetu, ali oduzimati vozačku?? Mislim ključno je da mi je auto sve, egzistencija, jer prodaja uzgojenog mora ići za ZG , i odlazak na farmu je svakodnevan, ne živim u Ivaniću..znači najbitnije da mi ne diraju u vozačku i jedan dan..pogotovo jer mislim da nisam pobjegao od nekoga.. I sad je li bolje : a..Prigovor bez izjašnjavanja o krivnji ..pa objašnjavati sucu ili b.Priznanje prekršaja i prigovaranje na visinu/težinu sankcije, pa unaprijed na žalbu staviti razloge kao nekažnjavanje itd. da on to prije vidi nego se susretnemo? I ovo da sam zaspao tj. klonuo na par sekundi od umora(iako sam to spomenuo u izvještaju mislim)..jel to nije dobro spomenuti, mislim pravno?
  7. Pozdrav, Imam slučaj sa Obaveznim prekršajnim nalogom koji bar meni zvuči nelogičan, pa me zanima mišljenje na ovoj stranici. Radi se o slučaju od prije 1,5 g. kad sam radi umora (tada radeći po 12-15h na izgradnji farme u Ivanić-gradu i svakodnevnom vožnjom obilaznicom nazad u Zaprešić. Upravo tu mi se jednu večer desilo da zaspem na tren za volanom i tako paralelno iz desne trake(oni pišu iz lijeve uz lijevu ogradu) priđem odbojnoj ogradi i pođem autom strugati ogradu autoceste(ZG zaobilaznica), što me probudi i uspijem se srećom zaustaviti. Provjerio sam auto koje je bilo potpuno voznom stanju, sastruganog lima sa cijele lijeve strane, bez udarca u ogradu(jer sam praktično nastavio voziti do zaustavnog traka), te se odvezao kući. Sljedeći dan me zvala policija, jer su našli tablicu auta koja je spala radi vibracija tokom struganja, zvali su na slikanje i izvještaj, odmah odlazim i iskreno ispričam sve kako je bilo. Sad ovih dana dobijam prekršajni nalog u dvije točke novčane kazne +6 mjeseci oduzimanje vozačke, gdje mi pogotovo ta druga točka zvuči tako da ne znam bili mi trebalo biti neugodno za onoga koji ju je pisao. Dakle radi se o zaobilaznici gdje je besplatna vožnja, ne nakon nekih kućica, tako mi ni na kraj pameti nije bilo da sam oštetio nekoga i da od nekoga bježim bez ostavljanja podataka(kome, pa bi rekao i čemu..jer ograda) Oni čak navode firmu xxxx d.o.o.?? i PU pišu u njeno ime, a taj dio gdje me radi Zakona o sigurnosti prometa na cestama, članka 176. stavka 3. i 5. naplaćuju veći dio kazne 2000kn radi tog kao neostavljanja podataka vlasniku.. onda još logično zaključuje službenik radi tog neostavljanja podataka da slijedi i kazna zabrane upravljanja B kategorijom / oduzimanja vozačke. Dakle ja sam mislio da odbojna ograda jeste tu radi sigurnosti, da me odbije, nisam znao da sam pobjegao od nje i da je u privatnom vlasništvu i da me može tužiti. Do određenog dijela bi mogao razumjeti, oštećena ograda 1300kn , ali dodavanje ovo o neostavljanju vlasniku podatke, pa još njihov automatski zaključak da se oduzima vozačka na 6 mjeseci?? Da ne idem u detalje o planiranoj žalbi da sam tada zaspao radi umora, da sam otvorio OPG samo par tjedana poslije i da imam jedno auto N1 kategorije koje samo ja vozim, i da mi je to obitelji jedini prihod, jer oboje radimo na OPG-u+imam dostave non-stop+nikad kažnjavan.. (na stranici sam našao koristan članak sa primjerima žalbe.. još ću vidjeti hoću ići sa 1.Prigovor bez izjašnjavanja o krivnji ili 2.Priznanje prekršaja i prigovaranje na visinu/težinu sankcije) Onošto me zanima ovdje je reakcija na ovo sve što sam opisao, koje je ovdje Vaše mišljenje.. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ PRILOG ISPOD: - Opisane dvije točke kazne XXXXX upravljao je osobnim automobilom XXXXX, kolnikom autoceste A2, Dolaskom do xxx km nije se kretao sredinom obilježene prometne trake iz kojeg razloga je prešao lijevim kotačima na meki teren, a potom je prednjim lijevim bočnim dijelom vozila naletio na metalnu zaštitnu ogradu i smjerokazni stupić, sve vlasništvo poduzecća XXXXX doo, koji se nalaze na mekom terenu uz zapadni rub kolnika. U prometnoj nesreći nastala je materijalna šteta., čime je počinio/la prekršaj iz clanka 46. stavka 1. ZAKON O SIGURNOSTI PROMETA NA CESTAMA kažnjiv po članku 46, stavku 3. istog Zakona, uz-primjenu članka 293. stavka 1. istog Zakona , pa mu se na temelju istog propisa utvrđuje novčana kazna u iznosu od 1.300,00 kuna. Nakon prometne nesreće XXXXX osobnim automobilom XXXXX napustio je mjesto događaja, a da prethodno odsutnom vlasniku oštećene imovine nije ostavio osobne podatke i podatke o vozilu kojim je sudjelovao u prometnoj nesreći., čime je počinio/la prekršaj iz članka 176. stavka 3. ZAKON O SIGURNOSTI PROMETA NA CESTAMA każnu po članku 176. stavku 5. istog Zakona, pa mu se na temelju istog propisa utvrduje novčana kazna u iznosu od 2.000.00 kuna. Temeljem č. 39 Prekršajnog zakona okrivljeniku se izriče UKUPNA NOVČANA KAZNA u iznosu od 3.300,00 Oknvljenik/ca je dužan/na novčanu kaznu platiti u roku od 8 dana od dana pravomoćnosti prekršajnog naloga uplatnicom žiro. Ukoliko okrivljenik zadanom roku plati 2/3 izrečene novčane kazne smatrat će se da je kazna u cjelini plaćena. Okrivljeniku/ci se temeljem članka 58. Prekršajnog zakona izriče: zaštitna mjera zabrane upravljanja motornim vozilom B za dragovoljno izvršenje ilı protekom 8 dana od dana pravomoćnosti. trajanje zaštitne mjere uračunava şe i izrečen tisuće tristo). računa ili u ovoj policijskoj upravi, odnosno postaji. kategorije u trajanju od 6 mjeseci. Mjera počinje teći od izvršnosti / pravomoćnosti (Naloga), odnosno protekom roka vozačke dozvole.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija