Jump to content

Beba1234

Korisnik
  • Broj objava

    4
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

Nedavni posjetitelji profila

Prikaz nedavnih posjetitelja je isključen i nije prikazan drugim korisnicima.

  1. Tako je. Ovih dana ce doći sanirati štetu, naravno, jer sam bila dosadna. Sve se ponavlja kao i prošle godine, samo što je šteta svaki put sve veća. Molila sam Upravitelja da mi pošalju neko izvješće sta su radili, pošto preko telefona sugeriraju uvijek da je to zbog nemara susjeda odnosno podstanara, a neće pismeno tako da nemam ništa s čim bi mogla otići susjedu i reći da napokon krene voditi brigu o svojim instalacijama.
  2. Poštovani, lijep pozdrav Unazad godinu dana mi se već treći put od susjeda iznad u kojem su podstanari dogodilo da mi je probila voda kroz zid. Svaki put šteta bude sve veća, zovem Upravitelja, oni dođu silikoniziraju, odštopaju odvod i kažu da su riješili problem. Ovaj put je voda puno više probila, meni u kupaonicu i hodnik, bili opet majstori gore mjenjali cijevi i dalje ne znaju gdje je kvar, ja ih pitam da li mi garantiraju da se to neće ponoviti, odgovora nema. Stan iznad mene inače je u vlasništvu čovjeka koji je godinama u Njemačkoj, a iznajmljuje ga studentima koji vjerojatno ne vode brigu i bila je riječ da se taj dan kad je meni počelo curiti gore digla voda i da je dečko nešto radio, nije napravio kako treba, tako kažu majstori, ali ne potvrđuju da li je on odgovoran za navedeno, tako je bilo i prošle godine kad su drugi studenti bili, nešto se spominjalo da se zaštopao, pa nastao problem. Vlasnik stana je naravno nemaran i boli ga briga što se meni to događa, jer naravno ne curi njemu. Sad mi se stvaraju gljivice po zidu, smrdi, opet treći put već čekam da se suši itd. Trenutno su studenti na odmoru, pa ne znam da li su majstori stvarno popravili navedene, znati ću tek kad se gore krene puštati voda. Mene zanima sad na koji način se mogu osigurati odnosno zaštiti, da li mogu tužiti vlasnika za nemar, kako mogu dobiti neku naknadu štete? Ovo je već treći put, imam na mejlu, svaki put kad je bilo i ispis sa Upraviteljem uključujući i slike. Vlasnik nije baš za dogovor, niti je ponudio neko riješenje, njega to ne zanima. Upravitelj jednostavno ne žele reći konkretno u čemu je problem tako da ne znam tko bi bio odgovoran, sve je nešto polovično, a meni je šteta svaki put sve veća. Zgrada je relativno nova tako da sam sigurna da se događa zbog neadekvatnog održavanja. Bila bi zahvalna kad bi mi netko rekao nešto više o ovome, vjerujem da nisam ni prva ni zadnja.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija