Poštovani,
Molim pomoć u vezi sljedećega:
- Krajem 2019. godine kupljen je potpuno novi automobil.
- Početkom 2020. godine automobil je dostavljen, registriran.
- Već od prvoga dana korištenja automobil je počeo pokazivati sljedeći nedostatak: Kada padne noć, dakle, po mraku, ne može se uključiti infotainment sustav (ekran za podešavanje postavki, uključivanje-isključivanje raznih mogućnosti i sl.). Po danu normalno funkcionira. Ostale, mehaničke funkcije, su isto tako ispravne.
- Nekoliko tjedana nakon toga automobil je odvezen u servis.
- Već isti dan automobil je vraćen sa servisa, navodno popravljen.
- Istoga dana, odnosno večeri (budući da se kvar pojavljuje samo po noćnoj vožnji), utvrđeno je da kvar i dalje postoji. Kao da ništa nije servisirano.
- Nakon nekog vremena, automobil je ponovno odvezen na servis. Dogodilo se potpuno ista stvar kao i prošli puta. Serviseri su rekli, auto je popravljen, ništa ne brinete, međutim, ista stvar - ništa nije popravljeno.
- Ovo se ponovilo još jedanput nakon toga, a u ovom trenutku, upravo se događa - automobil je ponovno na servisu, ČETVRTI PUTA, zbog potpuno istog kvara.
Čitav proces veoma je neugodan i iscrpljujući te ostavlja veoma gorak okus ne povjerenja i frustracije.
Molim Vas za pomoć kako riješiti ovaj slučaj?
Ne želim više trošiti novac, vrijeme i živce na popravljanje vozila, već bi vrlo rado išao na opciju vraćanja vozila prodavaču i povrat novca.
Srdačan pozdrav,
Tomislav