Jump to content

tlemal108

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Poštovani, Molim pomoć u vezi sljedećega: - Krajem 2019. godine kupljen je potpuno novi automobil. - Početkom 2020. godine automobil je dostavljen, registriran. - Već od prvoga dana korištenja automobil je počeo pokazivati sljedeći nedostatak: Kada padne noć, dakle, po mraku, ne može se uključiti infotainment sustav (ekran za podešavanje postavki, uključivanje-isključivanje raznih mogućnosti i sl.). Po danu normalno funkcionira. Ostale, mehaničke funkcije, su isto tako ispravne. - Nekoliko tjedana nakon toga automobil je odvezen u servis. - Već isti dan automobil je vraćen sa servisa, navodno popravljen. - Istoga dana, odnosno večeri (budući da se kvar pojavljuje samo po noćnoj vožnji), utvrđeno je da kvar i dalje postoji. Kao da ništa nije servisirano. - Nakon nekog vremena, automobil je ponovno odvezen na servis. Dogodilo se potpuno ista stvar kao i prošli puta. Serviseri su rekli, auto je popravljen, ništa ne brinete, međutim, ista stvar - ništa nije popravljeno. - Ovo se ponovilo još jedanput nakon toga, a u ovom trenutku, upravo se događa - automobil je ponovno na servisu, ČETVRTI PUTA, zbog potpuno istog kvara. Čitav proces veoma je neugodan i iscrpljujući te ostavlja veoma gorak okus ne povjerenja i frustracije. Molim Vas za pomoć kako riješiti ovaj slučaj? Ne želim više trošiti novac, vrijeme i živce na popravljanje vozila, već bi vrlo rado išao na opciju vraćanja vozila prodavaču i povrat novca. Srdačan pozdrav, Tomislav
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija