Jump to content

pe12345

Korisnik
  • Broj objava

    5
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Poštovani, nisam siguran objavljujem li pitanje u dobru podgrupu, zahvaljujem na popravku ukoliko će to zatrebati. Vrtić u privatnom vlasništu najavio je roditeljima u 11. mj povečanje ekonomske cijene vrtića. Cijena je određena prije 2 dana i poslana je obavijest putem E-maila, radi se o + 470, 00 kn po djetetu, a uvijeti počinju vrijediti od 1.1.23. Dosadašnja cijena bila je 1600, 00 kn za jedno dijete od kojih je općina financirala 800, 00 kn. Za roditelje dvoje djece umjesto dosadašnjih 1320,00 kn (jer 280,00 kn popusta za drugo dijete) vrtić će za 2 tjedna iznosti 2260,00 kn. Ukupno povečanje cijene iz ugovora je 29,37 % a dio koji roditelj snosi povećan je za 58,75 % za jedno, odnosno 71,21 % za roditelje dvoje djece. Postoji li ikakav zakon, odredba, uredba koji nas kao korisnika štiti od povečanja u ovolikoj mjeri na koju se možemo pozvati sad u ovom kratkom preostalom roku?
  2. Poštovani, u nastavku proslijeđujem odgovor pravne službe HEP-a, na moju upit o postupku kod predavanja prijave zbog štete nastale kao posljedica prenapona. Postoji li išta što mogu učiniti, postoji li zakon na koji se mogu pozvati, a da me štiti kao korisnika ? Šteta je velika, kompletna automatika peći centralnog grijanja. Zahvaljujem Vam na svakoj pomoći. "Poštovani, u poruci elektroničke pošte navodite da je do štete na uređajima u Vašem kućanstvu došlo dana 25. prosinca 2021. godine zbog kratkotrajnog nestanka struje.S tim u vezi ističemo kako je člankom 32. Općih uvjeta za korištenje mreže i opskrbu električnom energijom propisano da korisnici mreže nemaju pravo na naknadu štete ukoliko je ona nastala zbog više sile, iznimnog događaja ili prekida napajanja.Naime, u slučajevima prekida napajanja, prilikom ponovne uspostave napajanja, redovito dolazi do trenutačnog skoka u naponu, međutim, takve pojave nije moguće spriječiti. Iz navedenog razloga, a kako su naši radnici utvrdili da uzrok prenapona (a time i posljedične štete) nije prekid niti nultog vodiča, niti „faze“ bilo u kućnom priključnom ormariću ili na stupu, odnosno nisu utvrdili postojanje odgovornosti ovog Društva, nisu niti pristupili izradi zapisnika o šteti.Slijedom svega gore navedenog, a kako se očito radi o šteti koja je posljedica prekida napajanja, za koju štetu pak je Općim uvjetima za korištenje mreže i opskrbu električnom energijom isključena odgovornost operatora sustava, ovim putem Vas obavještavamo kako, uz svo razumijevanje Vaše nezavidne situacije, nažalost nismo u mogućnosti udovoljiti Vašem zahtjevu za naknadom troškova uređaja u Vašem kućanstvu."
  3. Hvala Vam na odgovoru, nisam sigurna kako izgleda ta kazna ili račun. Stići će ovih dana na adresu firme. Javit ću naknadno. Samo pretpostavljam, zbog vaše zadnje rečenice da ne će imati nekog smisla žaliti se. Doista nezahvalno, bez tih planova vodova luda je sreća ne oboriti neki od kablova kod iskopa temelja na praznoj površini.
  4. Poštovani, molim Vas za informaciju. Firma tj. izvođač radova odgovoran je za sve štete nastale prilikom kopanja bagerom, dakle, telefon, struja, voda, plin. Nigdje se ne mogu dobiti točni planovi s označenim područjima gdje su ti kablovi postavljeni, i same službe priznaju da nemaju pravih planova. Postoji li tu mogućnost žalbe na ispisanu "kaznu" tj. izlaska na teren nadležne službe i iznosa popravka kabla / instalacija. Zahvaljujem
  5. Poštovani, molim Vas za pomoć, moj ujak "uhvaćen" je u prometu s autom stranih reg. oznaka 14.7. 20 od strane poreznih carinika. U to vrijeme bio je zaposlen u Njemačkoj. Carinici izračunaju da auto stoji više od 185 dana godišnje u Hrv, te pišu zapisik, kaznu od 5000 kn, kazna je plaćena. Također ostavljaju ujaku "Obavijest o podnošenju porezne prijave za obračun i plaćanje posebnog poreza na motorna vozila zbog nezakonite uporabe". Objašnjavaju kako će se sad automatski pokrenuti proces, on će doma dobiti porezno riješenje i uplatnice i tako "prenijeti" auto i Hrvatsku. Do 20.12 nije bio dobio nikakav papir, tada ja telefoniram sa carinskim uredom u Vžu, zašto još nema riješenja, auto treba hitno prenijeti, zbog osiguranja u De itd. Uputili su me u Zg, jer je slučaj kod njih, neka ih pitam možemo li ubrzati proces i sami podnijeti zahtjev u Vžu. Nakon par dana uspijem dobiti nekoga tko mi može pomoći, i dogovaramo da ujak ide u Vž i sam pokrene postupak. Ujak odlazi sljedeći dan, dobiva riješenje, plaća 10 222,33 kn, i registrira auto. Ovi iz Vža govore da moramo sami javiti i poslati papire u Zg. Zovem u Zg, direktno kod gospođe s kojom sam komunicirala par dana prije, koja je šokirana, zašto su kolege u Vžu radile novo riješenje kad je ona isti onaj dan poslala svoje, od 12 024,11 kn. Tvrdi da je njeno riješenje poslano prvo i to treba biti plaćeno. Sada je ujak dobio preporučeno poštom to riješenje do 12 024,11 kn i na to riješenje se želimo žaliti. Molim Vas za pomoć i savjet kako postupiti, gdje krenuti. Hvala lijepa unaprijed
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija