Jump to content

Sino00

Korisnik
  • Broj objava

    2
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Hvala Vam na odgovoru. Zvao sam HAKOM, oni su mi rekli da nemam nikakva prava jer se nisam žalio na vrijeme i da ja tu sada ne mogu ništa. Rekli su mi da svejedno probam poslati još jedan email i da onda to ovisi o njihovoj dobroj volji ako žele prihvatiti moj prigovor nakon isteka roka za žalbe. Zakasnio sam 7 dana sa žalbom. Dakle bez obzira što su nas oni stavili pod ugovor bez našeg pristanka i bez bilo kakvog potpisa ja sada ne mogu ništa jer sam zakasnio tjedan dana sa žalbom. Po meni je ovo velika prevara.
  2. Poštovani, Moji roditelji već par godina koriste optimu Telekom, ali bez ugovorne obveze. Svaki put kada bi nazvali da ponude ugovor moja mama im je rekla da ne želi ugovornu obvezu. Nazvali su nas prije mjesec dana i rekli mojoj mami da je sada pod ugovornom obvezom i da je ona pristala na to kada je platila račun za prošli mjesec jer da se plaćanje računa smatra i kao pristanak na ugovor. Rekli su nam ako se želimo žaliti da možemo poslati e mail. Poslali smo mail da se presluša razgovor sa operaterom gdje je ona izričito tražila da se taj razgovor ne smatra kao njezin pristanak na ugovor nego da joj se samo objasni koje su prednosti ugovorne obveze. Na mail su odgovorili nakon 20 dana da su preslušali snimku i da je ona pristala na ugovor (nije) i da je rok za žalbe prošao. Nisu nam poslali snimku, ništa nismo potpisali i sada smo vezani za taj ugovor dvije godine. Zanima me kome se možemo obratiti i da li možemo zatražiti snimku razgovora gdje je moja mama pristala na ugovor kako oni tvrde. Hvala unaprijed na pomoći.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija