Jump to content

dgrahek

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Pozdrav, Imam pitanje vezano za naplatu bankarske usluge. Naime, krajem siječnja, u svojoj matičnoj banci zamolio sam da mi isprintaju prošlogodišnji izvadak sa računa. Djelatnik je to obavio, uredno smo se pozdravili i sve je u redu. Par dana kasnije dolazi mi mjesečna faktura za usluge banke i tu je stavka od 98 kuna, obrazloženo tako da svaki pojedinačni izvod košta po kunu. Radi o jedva 4 A4 papira dvostranog printa. Telefonskim putem je zaprimljen moj prigovor na takvu naplatu. Rečeno mi je da je djelatnik dužan korisnika obavijestiti o mogućim troškovima usluge. Nakon nekoliko dana, zove me povratno vezano za žalbu, te mi kazuje kako su došli do zaključka da me djelatnik ipak nije upozorio na možebitnu naplatu takve usluge, te mi se ispričava što je došlo do toga, ali usluga će ipak biti naplaćena. Dakle priznaju svoju pogrešku u neinformiranju, ali ništa ne poduzimaju vezano za to. Dan mi je njihov mail vezan za pritužbe, gdje mogu daljnje sastaviti neku žalbu, i rečeno mi je da se mogu žaliti putem HNB-a. Poanta ovog podužeg posta je da je sreća u nesreći da se radilo o tako malom broju transakcija u jednoj godini, pošto mi je to poslovni račun od obrta, te je isto tako moglo biti po 10 transakcija dnevno što bi u konačnici printanje toga godišnjeg izvoda koštalo recimo 4000 kuna. Da li bi i onda isto tako bilo u redu naplatiti tako nešto? Gdje je granica? U prvom planu želim istaknuti apsolutno nikakvo pružanje informacije o troškovima jedne tako banalne usluge u trajanju 30 sekundi, abnormalan način izračuna cijene te usluge (stavka po stavka), te njihovo priznanje o nedostatku informiranja mene kao korisnika. Planiram složiti podužu žalbu na njihov mail, iako sumnjam da će biti ikakve koristi od toga. Ima li tu ikakvog kršenja mojih prava kao potrošača, nedovoljne informiranosti itd? Mogu li ikako krenuti u neku "borbu" protiv te naplate i kako? Znam da se radi o banalnoj svoti, ali inat mi je proradio, i ne želim da se takvo bezobrazno postupanje ponavlja nekome drugome. Hvala unaprijed.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija