Jump to content

JKl_

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

Nedavni posjetitelji profila

Prikaz nedavnih posjetitelja je isključen i nije prikazan drugim korisnicima.

  1. U 12. mjesecu prošle godine poslao sam paket preko "Paket24", znači plaćena poštarina i usluga da se dostavi u roku od 24h. Paket stigao kod primatelja tek nakon 14 dana! Istražujući po njihovim stranicama vidim da imam pravo na naknadu trostrukog iznosa naplaćene poštarine zbog prekoračenja vremena dostave. Inače uslugu reklamiraju kao "Paket24 je jedina usluga koja ravnomjerno pokriva cijeli teritorij Republike Hrvatske i jamči uručenje pošiljaka idući dan u više od 200 mjesta. Pošiljke se preuzimaju na adresi korisnika i jamči se njihovo uručenje u dogovorenom roku." I na kraju dobijem ovaj odgovor na prigovor: Što se oni stvarno mogu od svega ogradit s Covid-19? Platiš skuplju uslugu gdje oni "jamče" dostavu u dogovorenom roku a onda se pravdaju na Covid. Mogu li još nešto poduzet u vezi ovoga? Pandemija je proglašena prije skoro godinu dana, kada se već zna zašto još uvijek nude tu uslugu i naplaćuju je?
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija