Jump to content

DacoWoo

Korisnik
  • Broj objava

    2
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Pozdrav, na webshop-u sam kupio računalo koje sam vratio u roku od 14 dana. Nakon povrata poslali su ga na servis i dobio sam odgovor servisa da je uklonjena garancijska naljepnica. Na temelju toga su mi odbili zahtjev za povratom sredstava i poslali da preuzmem računalo u poslovnici. Problem je u tome što naljepnice nikada nije bilo tj. na slikama je vidljivo da je odlijepljena, ali to nisam učinio ja. Računalo nikada nije otvoreno. Poslao sam nekoliko mailova i zvao njihovu službu, ali svaki puta dobijam odgovor da je naljepnica uklonjena i da ne mogu dobiti povrat sredstava, a radi se o iznosu od 13000kn. Nikada nisam upozoren da takve naljepnice postoji niti mi je palo na pamet da bi ja kao kupac prije preuzimanja trebao provjeriti da li postoji garancijska naljepnica. Budimo realni 99% ljudi to neće provjeriti, a isto vrijedi i za prodavače.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija