Jump to content

dstiglic

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

1 pratitelj

Nedavni posjetitelji profila

Prikaz nedavnih posjetitelja je isključen i nije prikazan drugim korisnicima.

  1. Poštovani, trebam savjet. Posredstvom portala eMajstor.hr stupila sam u kontakt s jednom firmom (j.d.o.o.) za dizajn interijera. Firmu sam odabrala na temelju odličnih ocjena na portalu i brzine kojoj mi se firma javila da je spremna preuzeti taj posao. Iako firma ima web stranicu, koristila sam isključivo web stranicu eMajstor kao komunikacijsku platformu, a onda dalje email te putem mobitela. Firmu predstavlja jedan pojedinac koji je po osobnom dolasku izdao mi račun za uslugu, koju sam trebala platiti 50 % avans, a 50 % nakon prvog uvida u rad (3DD projekciju). Pristala sam na taj dogovor i izvršila obje uplate. Mjesec dana nakon moje uplate drugih 50 %, nakon čega je na moj email trebao sjesti dokument s projekcijama, ne dobivam ono što sam platila. Svaki dan šaljem poruke kako očekujem da mi se pošalju nacrti, a odgovori su koje dobivam: poslali smo, ne znamo zašto nije došlo, poslat ćemo sljedeći tjedan u inozemstvu sam, ne radi mi server, popravljen server, ne znam kako ne prolazi, poslat ću onda slike na whattapp, na drugi mail... Ništa naravno ne dolazi. Na portalu eMajstor ostavila sam negativnu kritiku, ali uopće je ne vidim prisutnu na toj stranici što znači da i drugi mogu upasti u isti problem kao i ja. Što mi je činiti? Kako vratiti svoj novac, kojim putem? Može li se eMajstor smatrati odgovornima odnosno pozvati ih na odgovornost? Proučila sam firmu - iz registra trg.suda podaci su ispravni kao i na računu, iako piše da je firma osnovana 2020., a na portalu eMajstor 2018. Puno hvala.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija