Jump to content

Mrukavi

Korisnik
  • Broj objava

    3
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Radi se o trapeznom limu koji se koristi za pokrivanje krova. Slika u prilogu.
  2. Pozdrav svima, zanima me informacija postoji li neki zakon kojim je propisano koliko dugo može trajati servis na uređaju? Konkretno, predao sam parnu postaju na servis 02.04.2021. Parna postaja je van garancije i rečeno mi je da će mi se javiti sa fakturom kada naprave detekciju što sve treba napraviti (prilikom preuzimanja su već ustanovili da je riječ o čišćenju od kamenca i zamjeni parovoda). Prvu informaciju i fakturu sam zaprimio tek 20.04.2021. te su zamolili da potpišem fakturu da pristajem na popravak što sam učinio isti dan. Nakon toga nikakvu informaciju nisam dobio od njih te sam im uputio upit nakon nekoliko dana i dobio informaciju da je parovod naručen od dobavljača te da se čeka isporuka. I na kraju, 30.04.2021. mi javljaju da je naručeni dio stigao od dobavljača te da će me obavijestiti čim bude ugrađen....do danas nisam zaprimio poziv. Naravno cijela usluga bi trebala koštati 600 kn, pa me zanima s obzirom na čekanje od 02.04.2021. imam li kakva prava za umanjivanje cijene ili bilo kakvu naknadu... Hvala unaprijed.
  3. Pozdrav svima, imam problem sa susjedom pa sam došao ispitati moguće opcije. Prije par dana postavio je limenu ploču kako bi se zaštitio od pogleda u visini 2 m. To mi ne bi predstavljalo nikakav problem da nije postavljeno na dijelu ograde gdje mi smeta za pregled situacije na ulici. Znači, kada izlazim autom na ulicu iz dvorišta, zbog te limene ploče, ugrožavam promet jer ne vidim da li mi netko dolazi u susret. Zanima me kome prijaviti? Prometno redarstvo ili ići u privatnu tužbu? lp...
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija