Postovani Davor80, Jucer nisam cula da ujutro zvone za pregled instalacija. Zatim sam izjurila kod dr za psa, predstavnik stanara me vidio i vice za mnom da moram pustiti majstore u stan. Rekla sam da nemaju sta provjeravati jer je Plinara zapecatila dovod i da trebam naci ovlastenog servisera. Predstavnik kaze doslovce Moramo uci u stan, imamo nalog za pregled instalacija i popravak jer kod Vas curi plin. (Moj osobni razlog nepustanja majstora u stan je upravo taj predstavnik kojeg niti ne pozdravim kad ga vidim jer ne zasluzuje niti to), (plus zivi na drugom kraju grada.)) Zatim rece da se popravak financira iz pricuve. Nikakvu obavijest nisam vidjela od predstavnika stanara u vezi dolaska majstora, placanja iz pricuve... jedino ta pisana info od firme za instal., info koju sam spomenula u pitanju. Da sam znala, ne bih razmisljala kako naci ovl. servisera, kol'ko kosta, plus sto nemam fin. mogucnosti, plus vel'ki pas.. U vezi naloga rekla sam da cu napraviti kako pise u nalazu Plinare, ponovila da je plin zatvoren i da zurim. Zakljucio je da cu onda sama platiti taj popravak. Danas, petak, sretnem na stengama majstore, objasnim problem i da razmisljam o elektricnom bojleru. Za divno cudo, covjek mi kaze da on i obitelj imaju elektricni bojler i odgovori mi na sva pitanja. Tako da cu vjerojatno ici na tu opciju, rijesiti se predstavnika stanara i, po meni, nepostojecih problema s plinom. Eto, tol'ko za info. I jos jednom vel'ko hvala. Eh, da. Imam osjecaj da ste u pravu, predstavnik stanara je pogurao tu firmu na popravke, plus imam dojam da su i oni povezani s Plinarom jer nije moguce da u stubistu s 28 stanova ima 20-tak kojima je Plinara zapecatila dovod u stanu te su morali obaviti popravak da bi imali plin. Iznos za pricuvu nam je povecan bas prije izmjene plinomjera, popravak ide iz pricuve... Ne vjerujem u koincidenciju.