Jump to content

Throwaway101

Korisnik
  • Broj objava

    2
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

Nedavni posjetitelji profila

Prikaz nedavnih posjetitelja je isključen i nije prikazan drugim korisnicima.

  1. Puno zahvaljujem na odgovoru. Najvjerojatnije ću još jednom pokušati stupiti u kontakt sa osobom, jer iako mi je napravila problem, ne bi istoj napravio još veći ako se to ipak da riješiti dogovorm. Ukoliko ne prođe, budem prijavio policiji.
  2. Pozdrav! Imam pitanje vezano u Njuškalo prevaru gdje sam ja bio žrtva. Uglavnom tražio sam dodatak/uređaj za mobitel. Nakon nekog vremena našao sam proizvod sa kolko-tolko ok cijenom i sa opisom gdje je navedeno da nije pretežito korišteno te se prodaje jer ae kupuje bolji model. Korisniku sam poslao poruku putem maila na Njuškalo račun, te sam sa korisnikom razmjenio informacije vezano uz plačanje i dostavu. Uplata je izvršena mobilnim bankarstvom na IBAN ZABE od korisnika u iznosu od 1000kn (oglašavao je za 1050kn), poslao sam korisnku potvrdu o plačanju, te je kroz par dana došao paket. Sami uređaj nije izgledao "slabo korišteno", te nakon par sati od dobivanja pošiljke sam odlučio provjeriti serijske brojeve na kutiji i samome uređaju. Nakon detaljnih provjera ustanovio sam kako je uređaj lažan/fake. Kutija uređaja ima jedan serijski broj a sami uređaj drugi. Stranica za provjeru javlja kako je uređaj bio "zamjenjen". Software uređaja je javljao ne valjanu/ne postojeću verziju itd. Iako sam bio ljut i izfrustriran korisniku sam uputio poruku na Njuškalo račun, te pokušao stupiti u kontakt putem mobitela i maila, no nije odgovarao. Korisnik je nakon poruke odlučio obristi oglas (da ga je označio kao prodani ostao bi pregledan), te nisam uspio napraviti lokalni kopoju oglasa. Ali sam zato napravio online/offline arhivu drugih oglasa korisnika. 2 dana nakon prevare poslao sam upit Njuškalovoj podršci vezano uz korisnika i proizvod koji mi je prodao. Isti taj dan me korisnik obavjestio kako bi pristo na vračanje pošiljke i uplate novca na moj račun (izjavio kako se ne razumije u tehnologiju), ili ako želin zadržati uređaj ali da mi vrati manju cifru. Naravno pristo sam na vračanje uređaja sa uplatom pune cifre na račun. U međuvremenu Njuškalo javlja kako se nisu uspijeli dogovoriti sa korisnikom, te su me uputili na policiju. Iskreno malo me začudilo te sam odmah pogledao ostatak korisnikovih oglasa koje je označio kao neaktivne (ali ne i obrisane). Od ovog trenutka pa nadalje korisnik nije uopče vraćao odgovore na moje upite. Uspio sam naći podosta osobnih podataka o osobi koja me prevarila jednostavnim google searchom nadimka Njuškala/mailova/broja mobitela, čak i oglas gdje prodaje sličan uređaj ali navodi da je imitacija/clone. Znam da sam ispao naivan jer takav oglas smrdi na prjevaru, te me frustrira jer stvarno ne želim osobu dovest u neugodnu situaciju. Iz frustracije sam odlučio nazvati osobu sa par drugih brojeva, no osoba se i dalje nije javljala. Zanima me da li se u ovom slučaju isplati osobu prijaviti policiji, te kakva bi ovo bila tužba (privatna/kaznena)?
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija