Jump to content

Kupnja mailom - prava potrošača


novomata

Preporučene objave

Trgovina elektroničkom robom prodaje i pouzećem preko interneta. Mailom sam se interesirao za određeni proizvod na akciji i dobio potvrdu da je ponuda ispravna. Naručio sam proizvod, te nakon traženja dobio mail da je roba poslana. Rok isporuke je bio 7 radnih dana i nakon prolaska roka kontaktirao sam trgovinu i dobio obavijest da nemaju zaprimljenu moju narudžbu.

Postoji li, temeljem mail korespondencije, obaveza trgovine da mi dostavi robu po cijeni koja je bila u trenutku narudžbe?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija