Jump to content

Novcana kazna i oduzimanje dozvole


5ra97

Preporučene objave

Molim pomoć,

Sinoc me zaustavila policija i napuhala sam 1.20 tj 1.10. Dobila sam kaznu 3000kn i 6 mjeseci oduzimanje dozvole. Kada sam isla danas predignuti vozacku u postaju (oduzeli su je na 12sati) policajci su me uputili (nakon sto sam im ispricala da sam redovan student i radim 2 studentska posla na dvije razlicite strane grada kako bi mogla prezivit) da obavezni napisem prigovor i trazim smanjenje kazne. Sami su priznali da inace daju 3 mjeseca i da im je cudno sto sam dobila 6, cak su mislili da sam se zamjerila njihovom kolegi jer im je bilo neobjasnjivo. Jednom sam kaznjena jer sam napuhala 0.3 (mladi vozac) i odmah sam platila 350kn. 

Planiram prihvatiti krivnju i objasniti svoju situaciju, zasto mi je 3000kn previse (tj 2000 kn kada platim dvije trecine) te da je 6 mjeseci bez dozvole puno jer me svakodnevne obveze (fakultet i 2 posla) vezu za vozilo.

Molim vas za savjet, imam li se cemu nadati i sto je najbolje da prilozim(mozda kopiju prve stranice indeksa?, nekakav izvod iz banke?).

Hvala unaprijed

uređeno: od 5ra97
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Imaš na ovom linku ukratko o prigovorima, pa vidi. Najbolje prolazi priznanje, kajanje, olakotne okolnosti i molba za ublažavanje kazne i ublažavanjem/ukidanjem mjere. 

Što se tiče zaštitne mjere, malo su ti ju i smanjili jer je propisana 9 mjeseci, ali kako ćeš se žaliti, nije bitno što su oni napisali, nego što će reći sud.

Kada si imala taj prethodni alkohol? Ako je unutar 3 godine, teško da ćeš proći bez ikakve zabrane (najvjerojatnije će ti smanjiti na 1 mjesec)...

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Procitala sam to odmah, to mi je potvrdilo da je priznanje najbolji put. 

Unutar 3 godine je. Ako postoji mogucnost da mi je smanje makar na 3 mjeseca zalim se.