ribolovac123 objavljeno: 11. lipanj 2019. Dijeli objavljeno: 11. lipanj 2019. U siječnju ove godine sklopio sam Kupoprodajni ugovor za novo vozilo sa ovlaštenim prodavačem proizvođača automobila. Rok isporuke naveden u ugovoru je 30.5.2019.. Prilikom sklapanja ugovora uplatio sam predujam za rezervaciju vozila. Problem je što vozilo nije isporučeno, odnosno obaviješten sam da isporuka nije moguća još narednih dva mjeseca. Obratio sam se predstavništvu proizvođača vozila u RH te mi je nakon toga ponuđeno od strane ovlaštenog prodavača gdje sam sklopio ugovor, popust ili korištenje zamjenskog vozila do 30 dana sa predviđenim rokom isporuke novog vozila 15.8.2019.. No ne znaju da li će isporuka novog vozila biti stvarno do tog datuma jer navodno postoje problemi u proizvodnji motora za automobile. Mene ne zadovoljava financijski popust (potreban mi je automobil), ali ni korištenje zamjenskog automobila do 30 dana (jer ne rješava moje probleme oko organizacije korištenja godišnjeg odmora i ostale obveze oko djece, slobodnih aktivnosti, posla ....), već sam tražio zbog kašnjenja isporuke korištenje zamjenskog automobila sve do isporuke novog automobila. Na taj zahtjev predstavnik proizvođača vozila u RH nije mi ništa odgovorio. Molim pomoć oko toga koja su moja prava, odnosno kako da ostvarim svoj zahtjev? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.