Jump to content

Privremeno porezno rješenje


dario321

Preporučene objave

Pozdrav,

dobio sam privremeno porezno rješenje, tj moram platiti porez za 2018g.

Situacija je da sam do 10mj bio student i prešao sam limit te su mi uzeli porez na zadnjoj uplati student servisa, te sam se nadao da ću dobiti povrat poreza kao i svake godine do sada pošto nisam na poreznoj kartici od roditelja.

A na kraju sam sad dobio da moram platiti porez od 2000kn.

Što mi je sad najpametnije napraviti, pošto mi je čudno da dugujem skoro 2000kn a zaposlen sam bio 2.5mj.

 

Unaprijed hvala na odgovoru/savjetu.

Lijep pozdrav

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Čudno izgleda, ali moguće je. Možete li objaviti izreku rješenje gdje se vide svi ti brojevi - bez osobnih podataka, naravno? Vjerojatno se dogodilo da ste prešli godišnji limit za studenta, te vam je po novom propisu od veljače 2017 sada obračunat i dohodak i odgovarajući porez od 24 % plus prirez. Kada se na to nadoda nesamostalni rad zadnja 3 mjeseca u godini, moguće je da se pojavila neka razlika među stopama, ali nije loše provjeriti. 

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 3 tjedna kasnije...
  • 3 tjedna kasnije...

Nadovezat ću se ovdje da ne otvaram novu temu. Naime ja nisam primila porezno rješenje za 2018., nego mi je PU poslala obavijest o tome kako mi ga neće izdati. Ovo je tekst.

U postupku utvrđivanja godišnjeg poreza na dohodak za 2018. godinu obvezniku (ime i prezime te ostali podaci) utvrđeno je da se nad isplatiteljem/isplatiteljima primitaka, isplaćenih poreznom obvezniku po osnovi nesamostalnog rada/drugog dohotka koje naplaćuje porezno tijelo, provode naplate potaživanja po osnovi istih, te se rješenje o utvrđivanju godišnjeg poreza na dohodak za 2018. godinu neće izdati do završetka navedenih postupaka koji se provode nad isplatiteljem/isplatiteljima primitaka.