Jump to content

Zaštita potrošača - kašnjenje isporuke


ACMILAN

Preporučene objave

Koja su prava kupca koji je prilikom narudžbe namještaja u trogvini platio i namještaj i dostavu, a isporuka nije obavljena u dogovorenom roku od 30 dana. Od strane prodavatelja naknadno je primljena pisana isprika i molba da se odobri dodatan rok od 10 dana što je prihvaćeno. No, danas je prošao i dodatan rok od 10 dana (RADNIH) i roba još nije isporučena. Kakva su kupčeva prava u ovom slučaju? Napominjem, sve je plaćeno, i roba i dostava.
Može li kupac tražiti povrat dijela novca na ime neispunjavanja ugovorenih obaveza?
Kupac robu želi primiti, ne želi otkazati ako će to biti u razumnomr roku, a on je svakako već prošao. Hvala na savjetu.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija