ACMILAN objavljeno: 26. lipanj 2019. Dijeli objavljeno: 26. lipanj 2019. Koja su prava kupca koji je prilikom narudžbe namještaja u trogvini platio i namještaj i dostavu, a isporuka nije obavljena u dogovorenom roku od 30 dana. Od strane prodavatelja naknadno je primljena pisana isprika i molba da se odobri dodatan rok od 10 dana što je prihvaćeno. No, danas je prošao i dodatan rok od 10 dana (RADNIH) i roba još nije isporučena. Kakva su kupčeva prava u ovom slučaju? Napominjem, sve je plaćeno, i roba i dostava. Može li kupac tražiti povrat dijela novca na ime neispunjavanja ugovorenih obaveza? Kupac robu želi primiti, ne želi otkazati ako će to biti u razumnomr roku, a on je svakako već prošao. Hvala na savjetu. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ACMILAN odgovoreno: 27. lipanj 2019. Autor Dijeli odgovoreno: 27. lipanj 2019. Danas smo saznali da namještaj još nisu ni počeli izrađivati. Rok za isporuku je sada tek za nekih 20 dana. Ima li tko kakav savjet što učiniti? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.