rtrpljnr123@gmail.com objavljeno: 23. kolovoz 2019. objavljeno: 23. kolovoz 2019. Stanar koji 1 puta godišnje kaže stanarima/ koji dolaze samo u svoj stan po ljeti/ koliko trebaju platiti za potrošnju vode,to radi bez da pokaže račun Vodovoda.Meni je odredio cijenu za 2019 400,00 kn ,a toliko je bilo i prošle godine.Isto tako kuča sa 7 stanara je dobila cestu,tako da prilaz do kuće oko 10 m2 treba asfaltirati ilu betonirati. Taj stanar mi je usmeno rekao da je prikupio 3 ponude i da moram platiti 1600 kn.Znači za 7 stanara je 11200 kn.Rekao sam mu da je to previše za taj posao.Stanar sa kućom iznad je za 40 m2 platio majstoru 3 puta manje i to 4000 kn.Tom stanaru koji zastupa i mene rekao sam da pita vlasnika kuče za majstora,pa da i nama majstor napravi po povoljnijoj cijeni.To stanar odbija učiniti.Kao ja radim da svima nama bude bolje.Tako da me zanima ili molim pojasnite mi o Zakonu potrošaća,šta taj stanar mora učiniti.Smatram da prvo mora pristigle ponude transparentno dati stanarima,najbolje,staviti u poštanski sandučić.Nakon toga da sasluša stanare i izabere se najpovoljniji izvođač.Molim da malo pobliže objasnite ovaj dio prava stanara. Citiraj
Borbena7 odgovoreno: 23. kolovoz 2019. odgovoreno: 23. kolovoz 2019. Je li taj stanar predstavnik stanara? Imate li upravitelja? Koliko je ukupno stanova? Funkcionira li zajednička pričuva? Citiraj
rtrpljnr123@gmail.com odgovoreno: 23. kolovoz 2019. Autor odgovoreno: 23. kolovoz 2019. Nemamo upravitelja.Ima 7 stanova.Nema zajedničke pričuve.Taj stanar samo skuplja novac 1 puta godišnje za vodu.Stanari u stanovima borave samo u ljetnim mjesecima i eventualno dođu još koji puta.Stanar ne pokazuje račun od Vodovoda ,nego kaže iznos koji želi.Meni je naplatio za 2018 god. 400 kn i sada mi je rekao za 2019 g. 400 kn. Citiraj
rtrpljnr123@gmail.com odgovoreno: 23. kolovoz 2019. Autor odgovoreno: 23. kolovoz 2019. Taj stanar jedini boravi stalno u kući.Ostali stari žive u Njemačkoj,Sloveniji i Bosni i Hrvatskoj.Rekao sam mu ,da ću obavijestiti stanare ,da je iznos koji je on odredio za betoniranje 10 m2 previsok,te da ću obavijestiti nadležne institucije.Zanima me koje institucije mogu obavijestiti ?Tu se radi možda o 1 kubiku betona. Citiraj
Borbena7 odgovoreno: 24. kolovoz 2019. odgovoreno: 24. kolovoz 2019. Rješenje svih ovih problema bi bilo u imenovanju Upravitelja zgrade, a kasnije i predstavnika stanara. Naime, sve zgrade koje imaju tri ili više stanova ili drugih prostora, moraju imati ovakav organizirani način upravljanja nekretninom. Kako Vaša zgrada nema upravitelja, u tom slučaju bi trebalo tražiti od lokalna uprava npr. grada Zagreba, da Vam imenuje prinudnog tj. privremenog upravitelja koji će upravljati zgradom do sklapanja ugovora o redovnoj upravi. Citiraj
hetta odgovoreno: 4. listopad 2019. odgovoreno: 4. listopad 2019. Što se "zaštite potrošača" tiče, da ne otvaram novu temu, nadovezati ću se na ovu. Zbog nedostataka u unajmljenom apartmanu, tražila sam od booking.coma povrat dijela novca. Napisali su mi da ne vide razloga zašto, a iznajmljivač je nadodao da ne odobrava on povrat, već booking.com. Ja sam sve prijavila inspekciji. Ako inspekcijski nalaz bude, da tako kažem, u moju korist, da li bi onda trebala dobiti novce natrag? Ako bookingu pošaljem to, imaju li kakvu obvezu vratiti mi novce? Citiraj
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 4. listopad 2019. odgovoreno: 4. listopad 2019. Po meni ne, oni su samo posrednik. Vas će u slučaju povoljnog inspekcijskog nalaza čekati još i tužba za povrat sredstava prema iznajmljivaču ako on ne želi vratiti novac. Citiraj
hetta odgovoreno: 4. listopad 2019. odgovoreno: 4. listopad 2019. A na koju onda "foru" oni odlučuju da li mi se treba vratiti novac ili ne? Iznajmljivač kaže da oni odlučuju. Imam mail u kojem mi booking.com odgovara da ne vide razlog za povratak sredstava, a iznajmljivač mi je proslijedio e-mail u kojem drugi "agent" bookinga odgovara da ne vidi elemente za povratak novca. Ja ne znam čime je regulirano tko je za to "odgovoran". Biti će da je ipak iznajmljivač. Doduše, ima brat primjer od prošle godine kad je dobio u Zg-u sobu koja ne da je bila prljava nego je bila "usvinjena"...kako je trebao ostati samo jednu noć, a nije bilo iznajmljivača na licu mjesta (brava na šifru), sve je usnimio i tražio naknadno povrat novca. Od iznajmljivača (ali porukama preko bookinga). Kako isti nije odgovarao, obratio se direktno bookingu i taj mu je ponudio neki dio svote na koji je onda pristao. Pa sad... Citiraj
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 7. listopad 2019. odgovoreno: 7. listopad 2019. Dopuštam da možda griješim, dakako. Citiraj
hetta odgovoreno: 10. listopad 2019. odgovoreno: 10. listopad 2019. Budemo vidjeli. Ako bude inspekcijski nalaz pokazao nedostatke, poslati ću ga i tražiti povrat sredstava na osnovo toga. Od bookinga, pa ćemo vidjeti, možda posluži nekome drugome informacija, u budućnosti. Citiraj
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i kasnije se registrirati. Ako imate korisnički račun na ovom portalu, prijavite se ovdje kako bi objavljivali s tim korisničkim računom.