Jump to content

Prodaja usluga i proizvoda preko internet stranice


JJStomper

Preporučene objave

Lijep pozdrav, 

ovako. Ja bih pokrenuo biznis preko interneta i radi se o sljedećem. Već jedno dugo vrijeme trgujem valutama(Forex) i to jako uspješno. I sada bi htio napraviti nekoliko tecajeva kako trgovati te ih prodavati preko interneta. Novac od prodaje bi se najvjerojatnije isplaćivao kroz Paypal. Ujedno bih prodavao nekoliko softwarea za istu tu djelatnost. 

E sad me zanima, isplati li se meni otvarati za to išta? I trebam li uopce? Ja sam jš uvijek studnet i ne bih htio gubiti studentska prava kao direktor j.d.o.o.-a ili ako otvorim obrt. Koliko sam pročitao, studentska prava se tada gube. 

Ako neko zna nešto podrobnije neka odgovori pa se možemo dalje konultirati. 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Hm. I kao obrtnik i kao direktor j.d.o.o.-a biste, ako ste nezaposlena osoba, morali plaćati poreze i doprinose, odnosno trebali biste biti obvezno prijavljeni na mirovinsko i zdravstveno osiguranje po toj osnovi. Time biste ostvarili prihode veće od 15.000,00 kn u toj godini i ne biste mogli biti porezna olakšica roditeljima, ali sve to, po mom mišljenju, ne utječe na to da biste mogli i dalje biti redoviti student, jer fakulteti nemaju saznanja o tome jeste li Vi negdje prijavljeni kao mirovinski osiguranik ili niste, ako ste u statusu redovnog studenta.

Ako osnujete d.o.o. u drugoj državi, onda Vaš d.o.o. nije porezni obveznik u Hrvatskoj i nema veze s ovdašnjim poreznim sustavom, da.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti