Jump to content

problem s reklamacijom


Preporučene objave

pozdrav,prije nekih 5 mjeseci sam putem web shopa kupio jedan dijo za auto,koji nije baš jeftin ima garanciju godinu dana isti taj dijo se vrlo jednostavno ugrađuje nije u pitanju neki komplicirani zahvat.sam,sam ga ugradio,po struci sam mehaničar tako da svoje vozilo sam održavam,sad se desilo da proizvod treba reklamirat i obratio sam se prodavatelju koji je zatražio račun,reklamacijski obrazac i radni nalog...???račun sam uspio naci na stranici istog web shopa pregledavajući naruđbe iako su oni to mogli sam putem broja naruđbe,reklamacijski obrazac sam također ispunio i dostavio ali ne priznaju mi reklamaciju već uporn traže radni nalog ugraditelja da bi uopće moj slučaj uzeli na razmatranje....to mi jednostavno nema smisla...da li mogu što napraviti po pitanju ovog problema??

Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

If you have an account Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

×
×
  • Napravi novi...