Jump to content

Zlouporaba droga: Zalba ili ne?


nick555

Preporučene objave

Poštovani,

 

izrečena mi je presuda da sam kriv za posjedovanje 6g marihuane, nadalje i kazna od 2700 kn i 3 mjeseca zaštitne mjere odvikavanja od ovisnosti.

Također dana je mogućnost plaćanja 2/3, odnosno 1800 kn u roku 15 dana.

 

Prvi puta sam kažnjavan, student, u obrani sam naveo da ponekad konzumiram marihuanu, no da nisam ovisnik.

 

Zanima me ukoliko podnesem žalbu radi ukidanja mjere odvikavanja a prihvatim novčanu kaznu, postoji li mogućnost da će

Visoki prekršani sud ukinuti navedenu mjeru? Ukoliko odbiju žalbu, postoji li mogućnost da izgubim pravo kazne od 1800 kn?

Kakva je praksa?

 

S poštovanjem.

 

 

 

 

uređeno: od nick555
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Dužan sam platiti troškove 200kn.

Čini mi se da nemam što izgubiti ukoliko idem sa žalbom.
Taokođer, u presudi piše da su u obzir uzete sve olakotne okolnosti (nekaznjavanje, priznanje,imovinsko stanje).

Ukoliko se odlučim na žalbu, u kojem smjeru mislite da bi bilo najbolje ići? Prvi pad, nedostatak vremena za liječenje?

uređeno: od nick555
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Za troškove pitam jer žalba povlači i neke troškove Visokog prekršajnog suda (ne znam koliki je njihov paušal, ali ako je ovo bilo 200, onda su i oni tu negdje, možda malo više).

Ako ideš s priznanjem i kajanjem, ne mogu ti povisiti kaznu i u najgorem slučaju možeš proći isto kao sada, uz nešto dodatnih troškova.

Bolje bi bilo ići na to da nisi ovisnik, da se radilo o jednokratnom događaju, da nisi prije i nećeš više koristiti i sl., pa da nema potrebe za liječenjem.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.